پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
محمدرضا داورزني همزمان به عنوان رئيس فدراسيون واليبال كشورمان نيز مشغول به كار است و طي چند سال اخير ثبات خوبي را به فدراسيون واليبال آورده است.

شعارسال: محمدرضا داورزني كه همزمان به عنوان رئيس فدراسيون واليبال كشورمان نيز مشغول به كار است و طي چند سال اخير ثبات خوبي را به فدراسيون واليبال آورده است حالا به عنوان يك مدير دو شغله شناخته مي شود و بايد ديد وزارت ورزش و جوانان و شخص مسعود سلطاني فر چه رويكرد و راهكاري را نسبت به دو شغله بودن داورزني مي انديشد. از يك رو نمي توان از مديريت خوب داورزني در فدراسيون واليبال به راحتي گذشت و از سوي ديگر دو شغله بودن او علاوه بر اينكه از لحاظ قانوني قابل قبول نيست بلكه باعث مي شود تا داورزني نتواند مثل گذشته آنطور كه بايد به وظايفش در فدراسيون واليبال رسيدگي كند.

پیش از این نصرالله سجادی در این سمت حضور داشت که یکی از سایت های معتبری ورزشی مدعی شد او به دلیل داشتن تابعیت کشور کانادا برکنار شده است!

اما ساير مديراني كه به دليل دو شغله بودن و البته بازنشستگي از سمت خود بركنار شدند يا در معرض بركناري قرار دارند را بيشتر بررسي مي كنيم:

*علي اكبر طاهري - سرپرست باشگاه پرسپوليس:

حدود ۱۶ ماه است که پرسپولیس مدیر عامل ندارد و با سیستم سرپرستی اداره می شود. نکته جالب در این رابطه آن است که هنوز هم طاهری در پاسخ به این پرسش یا « خودم هم نمی دانم » را به عنوان پاسخ انتخاب می کند یا اینکه می گوید: « خودم نمی خواهم»! در حالی که حتی اگر فرض محال در مورد نخواستن طاهری برای مدیر عامل شدن را بپذیریم باز هم باید بگوییم «طاهری بخواهد یا نخواهد، فرقی ندارد به هر حال پرسپولیس به مدیرعامل بیشتر از سرپرست نیاز دارد».

یکی از موانعی که سر راه طاهری برای مدیر عامل شدن در پرسپولیس وجود دارد این است که طاهری طبق قانون نمی تواند به عنوان یک بازنشسته مدیر عامل شود. این قانون شاید مهمترین عامل مقاومت بر سر راه مدیریت عاملی طاهری بوده است.

با این حال با تغییر گودرزی به نظر می رسد در مورد این ابهام به زودی تصمیم گیری شود. هرچند با توجه به جایگاه کنونی پرسپولیس در جدول رده بندی بعید است که تصمیمی سریع و فوری برای پرسپولیس گرفته شود اما از این جهت که سرپرست محدودیت زمانی دارد و البته در مورد امضا ها هم محدودیت های برایش وجود دارد و از همه بدتر اینکه ثبات مدیریتی برای سرپرست موقت نیست، در نهایت وزیر جدید باید تصمیمی برای طاهری بگیرد.

*بهرام افشارزاده - مديرعامل سابق استقلال تهران:

بهرام افشارزاده از زمانی که با حفظ سمت، رییس دفتر وزیر ورزش شده بود، دو شغله محسوب می شد و سازمان بازرسی هم روی دوشغله بودن رییس حوزه ریاست دفتر وزیر ورزش دست گذاشت و ایراد گرفت كه افشارزاده نباید همزمان رییس دفتر وزیر ورزش و مدیرعامل استقلال باشد. در پی همین سختگیری، حکم مدیرعاملی افشارزاده در استقلال تبدیل به سرپرستی موقت باشگاه شد تا خیلی ها تصور کنند بهرام خان حداکثر تا 3 ماه دیگر ماموریت اش در استقلال به پایان می رسد و از مجموعه آبی می رود اما فشارها كارساز شد و افشارزاده خيلي زودتر از آنچه تصورش مي شد بركنار شد.

*سيدرضا افتخاري - مديرعامل جديد استقلال تهران:

بنا بر تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از این پس مواضع رسمی باشگاه استقلال و اعضای هیئت مدیره از سوی سید رضا افتخاری، سرپرست و سخنگوی این باشگاه برای آگاهی بخشی هواداران و اصحاب رسانه اعلام خواهد شد. سیدرضا افتخاری که حرف و حدیث زیادی در مورد دو مسئولیت همزمان او در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و مدیریت باشگاه استقلال وجود داشت، در تازه‌ترین تصمیم هئیت مدیره باشگاه استقلال به عنوان سخنگوی این باشگاه هم معرفی شده تا سومین پست خود را هم کسب کند.

حال بايد ديد با انتصاب داورزني به عنوان معاون جدید ورزش قهرمانی و حرفه ای چه اتفاقي براي فدراسيون واليبال رخ خواهد داد و سرپرست جديدي معرفي خواهد شد يا خير.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار خبر 11 بهمن 1395، کدمطلب: 336880 ،www.parsine.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین