پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس و همین طور برخی بازیگران در مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها حضور داشتند.

شعارسال: مراسم تقدیر از ملی‌پوشان والیبال بعد از صعود به المپیک شنبه بعد از ضیافت افطار برگزار شد. این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* علی پروین از پیشکسوتان فوتبال و پرسپولیس در مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها حضور داشت. احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی و همچنین سرخ‌پوشان در مراسم شرکت کرد. محمود خوردبین دیگر پیشکسوت پرسپولیس نیز در این مراسم حضور پیدا کرد. طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از دیگر میهمانان مراسم بود.

* مهدی پاکدل و لیلا بلوکات، نیوشا ضیغمی به همراه همسرش، هنرمندانی هستند که در این مراسم حضور داشتند.

* کاپیتان‌های ادوار مختلف تاریخ والیبال در مراسم تقدیر حضور داشتند.

* سید احمد خمینی پسر سید حسن خمینی از دیگر میهمانان برنامه بود. زمانی که وی وارد سالن شد به دلیل شلوغی تالار جایی برای نشستن نداشت و تعدادی از والیبالیست‌ها تلاش کردند جای خود را به او بدهند!

* شاهرخ شهنازی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک حضور داشت، اما کیومرث هاشمی از غایبان میهمانی بود.

* محمدرضا داورزنی در این مراسم در سخنانی کوتاه اظهار داشت: این پیروزی را به نهادهای مختلف، رسانه ها و پیشکسوتانی که به ما کمک کردند تقدیم می‌کنم. من تلاش آنها را تکمیل کردم و مسئولیت بر گردن من بود. وزیر ورزش پیگیر امورات بود و در این مدتسجادی و هاشمی هم همواره ما را در تحقق کارهایمان کمک کردند. این موفقیت بزرگ را به پیشکسوتان و خانواده شهدا تبریک می گویم.

وی افزود: دست تک تک نفرات و حتی منتقدان را می بوسم که با انتقادهای سازنده به ما کمک کردند. امیدوارم در المپیک بازهم خنده را به لب های مردم بیاوریم و شعار "ما می توانیم" را بازهم عملی کنیم. در المپیک ٢٠٢٠ سکوی المپیک را نشانه خواهیم رفت. همه ملی پوشان از جان خود مایه گذاشتند و مقابل قدرت های بزرگ دنیا ایستادند. قائمی با سرماخوردگی بازی کرد و حالا کارش به بیمارستان کشیده شده که امیدوارم مردم در این ماه مبارک برای وی دعا کنند.

* علی ضیاء مجری‌گری این برنامه را برعهده داشت.

* محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در ابتدای صحبت‌های خود به کنایه به مجری برنامه گفت: از مجری برنامه تقاضا می کنم که این برنامه را سه رنگ ببیند تا مجلس شیرین تر شود (علی ضیا مجلس را آبی و قرمز کرده بود). مجلس و والیبال ما سه رنگ سبز و سفید و سرخ است.

* سالار عقیلی به همراه گروهش در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22خرداد1395، کدخبر: 13950322001545: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین