پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
استان خوزستان با کمال صد‌ها تاسف، آبستن مشکلات عدیده تاریخی و جاری است. مدیریت ارشد این استان، بجای خاموش شدن و تمرکز بیشتر بر رفع مشکلات، استراتژی فرار به جلو در پیش گرفته و مسئله غیزانیه را به بحث معاندین مرتبط کرده است. آقای محترم، این مشکل و صد‌ها مشکل دیگر استان، نه به معاندین ارتباط دارد و نه مخالفین. اهمال مسلم مدیران تحت امر شما و ضعف نظارتی در دوره مدیریتی حضرتعالی، این مشکلات را رقم زده و یا سبب عدم رفع آن‌ها شده است؛ لذا، خاموش باش و بلبل زبانی نکن. بجای کوبیدن به طبل این و آن، لطفا کار کن، کار کن و کار کن. ممنون از همه توجهات شما. بچه های توی خونه ، شما هم یاد بگیرید وقتی بزرگ شدید از نظر مدیریتی و کاری عین غلامرضا نباشید. صحبت‌های جناب استاندار در گزارش زیر، منعکس شده است.
شعار سال: استاندار خوزستان در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه آبرسانی به غیزانیه گفت: خوشبختانه کار پیشرفت خوبی داشته است و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی و ظرف دو تا سه هفته آینده آب غیزانیه وصل خواهد شد.
وی همچنین اظهار داشته ؛
- مطالبه گری حق مسلم مردم غیزانیه است
- بابت مشکلات شرمنده ایم و عذر خواهی می‌کنیم
- مسئله غیزانیه داخلی است و معاندین آرزو‌های خود را به گور خواهند برد
- پروژه رو به اتمام است

اما باید گفت : 
استان خوزستان با کمال صد‌ها تاسف، آبستن مشکلات عدیده تاریخی و جاری است. مدیریت ارشد این استان، بجای خاموش شدن و تمرکز بیشتر بر رفع مشکلات، استراتژی فرار به جلو در پیش گرفته و مسئله غیزانیه را به بحث معاندین مرتبط کرده است. آقای محترم، این مشکل و صد‌ها مشکل دیگر استان، نه به معاندین ارتباط دارد و نه مخالفین. اهمال مسلم مدیران تحت امر شما و ضعف نظارتی در دوره مدیریتی حضرتعالی و حتی ضعف مدیریتی افرادی امثال تو، این مشکلات را رقم زده و یا سبب عدم رفع آن‌ها شده است؛ لذا، خاموش باش و بلبل زبانی نکن. بجای کوبیدن به طبل این و آن، لطفا کار کن، کار کن و کار کن.
 
توصیه به کودکان ایران زمین: بچه های توی خونه ، شما هم یاد بگیرید وقتی بزرگ شدید از نظر مدیریتی و کاری عین غلامرضا نباشید.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
سلام،امروز دیگه مردم کاملا آگاه و اشراف به همه مسائل دنیا هستند میدونن تو جنگلهای آمازون چه خبره،،پس اینکه استاندار خوزستان خوب یا بد هم .......زیاد تلاش نکنید چهره یکنفر رو منفی نشون بدین ،و واقعا از اصول خبرگزاری بدوره که کلمه زشت بلبل زبانی بکار برده میشه،بنده هیچ داد و ستدی با ایشون ندارم ولی ایمان دارم زحمت کشیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین