پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
«رایحه مظفریان»، فعال حقوق زنان و دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی، سال‌هاست به ورزش باستانی علاقه‌مند است: «می‌گویند گود زورخانه مقدس است و چون زن عادت ماهیانه می‌شود، اجازه ورود به آن را ندارد.در واقع تصویر ذهنی مردانه از ورزش‌های باستانی و باورهای مذهبی، موانع اصلی ورود زنان به ورزش‌های باستانی است.
شعار سال: تصویر ذهنی مردانه از ورزش‌های باستانی و باور‌های مذهبی، موانع اصلی ورود زنان به ورزش‌های باستانی است.

«رایحه مظفریان»، فعال حقوق زنان و دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی، سال‌هاست به ورزش باستانی علاقه‌مند است: «می‌گویند گود زورخانه مقدس است و، چون زن عادت_ماهیانه می‌شود، اجازه ورود به آن را ندارد. یک بار مرا بیمار جنسی نامیدند.

امیدی هست دختران ایران بدون تحمیل نقش‌های از پیش تعیین شده اجتماعی بر آن‌ها، روزی پهلوان خطاب شوند؟ آیا زمان آن نرسیده است که القابی مانند جوانمردی و مرادنگی جای خود را به انسان‌اندیشی بدهند؟»
تعداد بازدید : 167


برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
1
بس کنید دیگه. تنها جایی که هنوز حرمتش پابرجاست و پای زن به اونجا باز نشده همین زورخانه است. زنها میخوان بیان اونجا رو هم به گند بکشن و ابهت مردها رو از بین ببرن. شما اگه واقعا اهل ورزش هستید تو‌سالن بدنسازی تمرین کنید. زن و چه به ورزش باستانی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین