پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
رفیعی گفت: بدهی ایرلاین‌ها به مسافران بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است که پرداخت نشده است.
شعارسال: حرمت الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری در نشست هم اندیشی تشکل‌های حوزه حمل و نقل با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری جایگاه نظارتی خود را از دست داده است و شرکت‌های هواپیمایی هر تصمیمی می‌خواهند می‌گیرند گفت: در قضیه هواپیمای یاسوج، سازمان هواپیمایی هیچ نظارتی نداشته و با بی دقتی در نظارت زمینه ساز سقوط هواپیمای آسمان شده است.

او با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان پول مردم را ایرلاین‌ها گرفته اند و نمی‌دهد افزود: از رئیس قوه قضائیه و وزیر راه و شهرسازی چندین بار خواسته ایم ورود کنند، ولی متأسفانه در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیده ایم.

رفیعی بیان کرد: پولی که برای خرید بلیت هواپیما در اختیار ایرلاین‌های ایرانی و خارجی است، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است. ایرلاین‌های خارجی دست در جیب ما می‌کنند و با چند برابر قیمت، بلیت‌ها را می‌فروشند و می‌گویند بعد از ۶۰ روز پول شما را برمی گردانیم.

رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری توضیح داد: برای اینکه به حیثیت برخی از افراد لطمه نخورد گفتم ۴۰۰ میلیارد تومان در غیر این صورت مبلغ بدهی بیشتر از این مبالغ است.

او گفت: ایرلاین دیگر بخشنامه می‌دهد یک سال دیگر پولتان را می‌دهم یک ایرلاین دیگر می‌گوید به جای پول ادکلن می‌دهم در این زمینه جایگاه نظارتی سازمان هواپیمایی به حداقل ممکن رسیده است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری تاکید کرد: بر اساس روابط ناسالمی که ایجاد شده، نمی‌توانیم بلیت هر قطعه از مسیر خارجی را جداگانه خرید و در این زمینه مشکلات بسیار زیادی وجود دارد.

او بیان اینکه از نوروز ۹۸ آسیب دیدیم فکر می‌کردیم در نوروز ۹۹ جبران می‌شود که به مشکل کرونا برخورد کردیم افزود: بیش از ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر از کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به خاطر کرونا بیکار شده و ظرف دو ماه شغلشان را از دست داده اند.

رفیعی تاکید کرد: امیدواریم هرچه سریعتر با رسیدگی دستگاه‌های مسئول از جمله مجلس این مشکل برطرف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، کد خبر: ۱۰۲۰۷۲، تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
شیوع کرونا واقعا تاثیر بدی بر گردشگری گذاشت و خیلی از ایرلاین ها ورشکست شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین