پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
آنچه از اخبار و اطلاعات بر می آید این است که در طول یکسال سه مدیر ورزشی بازداشت شده اند.هرچند مدت بازداشت این مدیران بسیار کم بوده و خیلی زود آزاد شده اند اما این مسئله بی سابقه بوده است .اخیرا هم حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بازداشت شد حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا او هم طی چند روز آزاد می شود یا خیر؟

شعار سال: شاید بی‌سابقه باشد که در عرض یک‌سال سه مدیر رده‌ بالای ورزشی بازداشت شوند.
شاید هم از زمان تشکیل وزارت ورزش و جوانان که با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان مطابق مصوبه مجلس هشتم و در ۸ دیماه ۸۹ صورت گرفت، این امر بی‌سابقه بوده باشد. زیرا تا پیش از آن، از تاریخچه اینگونه اتفاقات ردپایی دیده نمی شود.


۱۶ اردیبهشت ۹۷ خبر رسید که شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدیر باسابقه ورزشی بازداشت شده است. دلیل بازداشت او شاکی خصوصی و برخی مسائل مالی ذکر شد. شهنازی ۱۹ اردیبهشت ۹۷ آزاد شد ولی این آزادی باعث نشد مدیران رده‌بالاتر به فکر جایگزین او نباشند. کیکاووس سعیدی اردیبهشت همان سال جانشین وی گردید.


یکماه پس از این خبر، خبر دیگری از بازداشت فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ورزشی‌ها را غافلگیر کرد. وی به دلیل آنچه که آن‌را مشکلات مالی در اداره کل ورزش و جوانان سمنان، یعنی پست سابق او عنوان کردند، به همراه معاونش بازداشت شد.‌ فتاحی نیز چند روز بعد در پیج اینستاگرام خود خبر آزادی‌اش را منتشر کرد و خواستار بی‌توجهی به شایعات پیرامونش شد.


خرداد ۹۹ اما نوبت بازداشت حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بود. وی ۲۸ خرداد ۹۴ با حکم محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان به این سمت منصوب شد. کامیاب مدیر باسابقه ورزشی در استان فارس است و در کارنامه وی مدیرعاملی باشگاه برق شیراز نیز مشاهده می شود. باید منتظر ماند و دید کامیاب هم طی چند روز آتی آزاد می شود یا خیر؟


به نظر می رسد بهار فصل خوبی برای مدیران ورزشی نیست.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین