پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
مربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال گفت: مدیران سرخابی در سال‌های گذشته به اعتبار اسم و نام این باشگاه‌ها قول داده و چک امضا کرده‌اند بدون اینکه منبع مالی داشته باشند.
شعارسال:مربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال گفت: مدیران سرخابی در سال‌های گذشته به اعتبار اسم و نام این باشگاه‌ها قول داده و چک امضا کرده‌اند بدون اینکه منبع مالی داشته باشند. آنها نمی‌دانند اعتبار استقلال و پرسپولیس صوری است و نمی‌توان تنها به پشتوانه این اعتبار چک کشید و بازیکن خرید.
 
بیژن ذوالفقارنسب، مربی اسبق تیم ملی فوتبال، درخصوص وضعیت پرونده‌های مالی استقلال و پرسپولیس در فیفا اظهار داشت: متاسفانه به‌دلیل عدم شناخت و آگاهی مدیران از عواقب برخی تعهداتی که می‌دهند، در حال حاضر باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس در وضعیت بدی قرار گرفته‌اند. مدیران باشگاه‌ها بدون اینکه بدانند باید پای تعهدات خود بمانند قرارداد می‌بندند و امضا می‌زنند و بعد از پایان دوران ماموریت شان هم باشگاه را ترک می‌کنند و می‌روند. اتفاقاتی هم که این روزها برای استقلال و پرسپولیس رخ می دهد ناشی از عدم اطلاعات مدیران است.
 
او افزود: در سال‌های گذشته دیده‌ایم حتی برخی از مدیران باشگاه‌ها جزو افراد تحصیلکرده و شاخص در جامعه هستند اما نمی‌توانند در مدیریت این باشگاه‌ها موفق باشند. آنها فریب جایگاه و منزلت این باشگاه‌ها را می‌خورند و فکر می‌کنند می‌توانند از اعتبار این دو باشگاه برای هر چیزی استفاده کنند. مدیران سرخابی در سال‌های گذشته به اعتبار اسم و نام این باشگاه‌ها قول داده و چک امضا کرده‌اند بدون اینکه منبع مالی داشته باشند. آنها نمی‌دانند اعتبار استقلال و پرسپولیس صوری و معنوی است و نمی‌توان تنها به پشتوانه این اعتبار چک کشید و بازیکن خرید.
 
مربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه چنین بحث‌ها و مشکلاتی تبعات زیادی برای فوتبال ایران دارند، ادامه داد: فساد در فوتبال عنوانی بی در و پیکر است و من نمی‌توانم وارد این بحث‌ها بشوم اما کاملا مشخص است چنین بحث‌ها و مشکلاتی تبعات زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت. من هم بحث دلالی در فوتبال و هم همکاری مربیان و مدیران با دلالان را شنیده‌ام اما خودم تاکنون شاهد این موضوع نبوده‌ام.
 
ذوالفقارنسب با اشاره به آغاز دوباره لیگ برتر بیان کرد: درباره این موضوع بحث زیاد بوده اما هر باشگاهی در این رابطه با توجه به منافع خود موضع می‌گیرد. اینکه چرا لیگ آغاز شده تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ بوده و حتما فدراسیون تعهداتی در این زمینه دارد که با برگزاری لیگ می‌تواند به آنها عمل کند.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:  25  خرداد 1399،کدخبر: 1014944 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین