پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
دبیر فدراسیون فوتبال: «واقعیت را باید به مردم بگوییم این ۴ بازی را ۱۲ امتیاز هم بگیریم باز برای اینکه تیم اول بشویم بسته به نتایج بازی های بحرین و عراق است بستگی دارد به دیدار بین عراق با بحرین» ؟؟؟ اینها واقعا صحبت های دبیر فدراسیون فوتبال کشور است. فدراسیونی با هزاران هزار علامت سوال و ضرورت شفاف سازی مالی و مدیریتی. منتظریم آقای رئیسی عزیز، بسم الله .

شعار سال : دبیر فدراسیون فوتبال: «واقعیت را باید به مردم بگوییم این ۴ بازی را ۱۲ امتیاز هم بگیریم باز برای اینکه تیم اول بشویم بسته به نتایج بازیهای بحرین و عراق است بستگی دارد به دیدار بین عراق با بحرین» . مهدی محمدنبی ، این اشتباهات محیرالعقول را دو بار به زبان آورد.
مرد همه‌کاره حال حاضر فوتبال ایران نمی داند که با چهار پیروزی قطعاً بعنوان تیم اول گروه صعود می کنیم در جام جهانی ۲۰۱۴ سرپرست تیم ملی بوده اما خبر ندارد عراق و بحرین رفت و برگشت بازی کرده‌ و مساوی شده‌اند! تازه این شخص قرار است با پیش فرض‌های اشتباهش برای تیم ملی برنامه‌ بریزد؟؟؟

نکته جالب داستان اینکه، سایت‌های "وطن‌پرست" که به بهانه تیم ملی هر منتقدی را خائن می نامیدند همین صحبت‌های نبی را گذاشته‌ و تصحیح نکرده‌اند!

تعداد بازدید : 4

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین