پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران بیمه سلامت استان، افزود: اختصاص اعتبارات لازم برای بخش بهداشت و درمان به رغم تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی، متوقف نشده و تقویت این بخش همواره از اولویت های مهم دولت است.
شعارسال:استاندار آذربایجان شرقی از اختصاص سه هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به حوزه سلامت استان از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: خدمات دولت در این ایام موجب شده است که کشورمان کارنامه درخشانی در مبارزه با کرونا داشته باشد.
 
 محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران بیمه سلامت استان، افزود: اختصاص اعتبارات لازم برای بخش بهداشت و درمان به رغم تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی، متوقف نشده و تقویت این بخش همواره از اولویت های مهم دولت است.
 
وی خدمت به محرومان و قشر متوسط جامعه به‌ویژه در حوزه خدمات درمانی را کاری ارزشمند توصیف کرد و افزود: مردم، ولی نعمت انقلاب هستند و باید در حد توان برای ارائه خدمات متنوع و نوآورانه به آنها تلاش کنیم.
 
وی با تاکید بر گسترش خدمات الکترونیک و استفاده از بستر فضای مجازی در دستگاه‌ها گفت: کرونا با همه تلخی‌ها، زمینه ارائه خدمات در بستر فناوری اطلاعات را بیش از پیش فراهم کرد که این امر باید با اصلاح نقاط ضعف، با قدرت ادامه یابد.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص حذف دفترچه های کاغذی که موجب صرفه جویی بیش از 70 میلیون برگ کاغذ در کشور شده است ادامه داد: اجرای پروژه نسخه نویسی الکترونیک بسیاری از مشکلات ناشی از نسخه خوانی و دسترسی به اطلاعات پزشکی را رفع کرده است.
 
وی افزود: البته هر کار نوآورانه ای در ابتدا ممکن است نقایصی داشته و با مقاومت روبرو شود که باید با مدیریت مناسب، زمینه اجرای آن را فراهم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی از اختصاص سه هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به حوزه سلامت استان از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: خدمات دولت در این ایام موجب شده است که کشورمان کارنامه درخشانی در مبارزه با کرونا داشته باشد
 
مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در این دیدار از آغاز اجرای پروژه نسخه نویسی الکترونیک در 610 مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان خبر داد و گفت: از شروع این طرح تا کنون بیش از 272 هزار نسخه الکترونیک توسط پزشکان تجویز شده است.
 
وحید مجیدی افزود: اجرای این طرح گام مهمی در راستای ایجاد پرونده الکترونیک بیمه شدگان بیمه سلامت است.
 
وی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان در سال 98 بیان کرد: در سال گذشته 740 میلیارد تومان در مراکز شهری و 134 میلیارد تومان در مراکز روستایی برای درمان مراجعان هزینه شده است.
 
 وی همچنین از احداث ساختمان اداره کل بیمه سلامت استان در زمینی به مساحت دو هزار و 218 مترمربع خبر داد که در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایلنا ،تاریخ انتشار:  14 خرداد 1399،کدخبر :   922142،www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین