پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
مدیر امور حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص انتشار شایعات کذب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب ملک مسکونی یکی از بزرگان بندر لافت به نشردهندگان این اخبار اخطار داد.
شعارسال: محدثه رزمجو، مدیر امور حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم در اشاره به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت و صیانت از اراضی ملی و دولتی، عنوان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم نیز بر همین اساس و با پیروی از سیاست‌های نظام، تلاش دارد ضمن استمرار برنامه‌های قبلی برای مبارزه با زمین خواری، با قدرت و قوت بیشتری نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم اقدام نماید.

وی افزود: در همین راستا صبح روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه، افزون بر چهارهزار و ۵۶۷ متر از اراضی ملی و دولتی (واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای بندرلافت) که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، براساس رای قطعی صادر شده از مراجع قضایی توسط نیرو‌های یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم رفع تصرف گردیده و ضمن اطلاع رسانی شفاف در سایت منطقه آزاد قشم، تصاویر مربوط به این تخریب نیز به رویت عموم رسید.

مدیر امور حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر بارگذاری تصاویر رفع تصرف صورت گرفته روی سایت منطقه آزاد قشم به منظور شفاف سازی بیشتر گفت: متعاقب انتشار این خبر، هجمه‌ای غیراصولی نسبت به سازمان منطقه آزاد قشم از سوی افرادی در فضا‌های مجازی جزیره صورت گرفته که کذب بوده و از نظر قانونی سندیت ندارد.

وی ادامه داد: این افراد با انتشار تصویر یکی از ساکنان جزیره، مالکیت این سازه را به یکی از ریش سفیدان روستای لافت که توان مالی پایینی دارد، نسبت داده‌اند در حالی که از تصاویر موجود در آرشیو منطقه آزاد قشم پیداست که ملک مذکور نمی‌تواند متعلق به شخص ناتوان یا کم توان مالی باشد و از ظاهر سازه ساخته شده تمکن فرد متصرف مشهود می‌باشد.

رزمجو اضافه کرد: متاسفانه متصرفین زمین به جهت مظلوم نمایی در راستای استمرار اقدامات خلاف قانون خود متمسک به هر ترفندی می‌گردند.

مدیر امور حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم درپایان موکدا اعلام کرد: مطابق آراء صادره از محاکم قضایی مالکیت غیرمجاز و ساخت این سازه به نام شخص دیگری بوده و چنانچه نشر تصاویر و اخبار کذب در این خصوص ادامه یابد، مدیریت امور حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم با کسب مجوز از مراجع قضایی ضمن انتشار مفاد رای و ذکر اسامی فرد یا افراد متصرف، با منتشرکنندگان مطالب کذب در فضای مجازی جزیره برخورد خواهد کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کد خبر: ۱۰۱۰۷۶۱، تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین