پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار همدان گفت: از محل منابع ملی در 18 ماه آینده هشت هزار میلیارد ریال برای طرح های بزرگ زیربنایی این شهرستان هزینه می شود که کمک زیادی به ایجاد اشتغال می کند که از این فرصت باید برای رفع معضل بیکاری استفاده کرد.

شعار سال : حسین افشاری روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود: در شش ماهه نخست سال بانک های این شهرستان با توجه به محدودیت های منابع مالی 552 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزایی پرداخت کردند.

وی اضافه کرد: از محل سفر رییس جمهوری به استان همدان 12 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اشتغالزایی و رونق تولید استان تعریف شده است که این مصوبه در مراحل نهایی است و در آینده در اختیار مدیریت هر شهرستان قرار گرفته و بین دستگاه های اجرایی توزیع می شود.

افشاری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی طرح های شهرستان همدان را که دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند با اولویت بندی مشخص کنند افزود: این طرح ها باید دو ساله عملیاتی شود و زمان برای تعریف طرح بسیار محدود است.

وی ادامه داد: در مناطق روستایی این طرح های کوچک شروع شده است و دستگاه های اجرایی در طرح های بزرگ مشکل کمتری دارند و این آمادگی در آنها وجود دارد تا مشاغل کوچک و کارگاه کوچک خود را حفظ کنند.

معاون فرماندار همدان با بیان اینکه اعتبارات سرمایه ای و تملک دارایی شهرستان همدان با رویکرد کار محوری تصویب شده است گفت: در توزیع این اعتبارات شهرستان بر طرح هایی که به اشتغال استان کمک می کند متمرکز شده است.

افشاری با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح های عمرانی باید از پیمانکاران داخل استان استفاده شود گفت: مواد و مصالح مورد نیاز استان نیز باید از داخل استان تامین شود تا به رونق تولید و کسب و کار کمک کند.

در هفت ماهه امسال بیش از سه هزار و در سال گذشته یک هزار و 774 فقره شغل در این شهرستان ایجاد شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت ایرنا ، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 81831234 (4976743) www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین