پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
روابط عمومی سازمان دامپزشکی از شروع مجدد صادرات و ثبت شرکت‌های جدید صادرکننده آبزیان و فرآورده‌های شیلاتی ایران به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا خبر داد.
شعار سال: روابط عمومی سازمان دامپزشکی از شروع مجدد صادرات و ثبت شرکت‌های جدید صادرکننده آبزیان و فرآورده‌های شیلاتی ایران به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا خبر داد.

صادرات آبزیان ایران به اتحادیه اروپا
با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا که موجب بروز مشکلاتی برای صادرات فرآورده‌های شیلاتی شده بود، ایران دوباره موفق به اخذ مجوز صادرات آبزیان و فرآورده‌های شیلاتی به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا شد.

امکان ثبت و صادرات شرکت‌های جدید در حوزه اروپا
در حال حاضر امکان ثبت و صادرات شرکت‌های جدید ایرانی دارای شرایط مورد تایید این سازمان و کد EC به اتحادیه اروپا فراهم شده است.
 
برنامه افزایش صادرات آبزیان
میرزایی قبل از این در مورد این صنعت، اظهار داشت:
یکی از استان‌هایی که در تجارت ما با کشور‌های حوزه خزر بسیار مؤثر عمل کرده، استان مازندران است که مرز‌های آبی بسیاری با کشور‌های حوزه خزر دارد و از جهت ظرفیت‌های آبزی‌پروری و صید بسیار قوی ظاهر شده است.

وی با بیان این که البته این ظرفیت‌ها تا شکوفایی کامل راه درازی در پیش دارد، افزود:
با این حال ما به این ظرفیت برای طولانی مدت بسیار دل بسته‌ایم چرا که این استان در پرورش ماهیان خاویاری هم بسیار قوی است و می‌توان با افزایش پایانه‌های صادراتی، ظرفیت صادرات این استان را به کشور‌های حوزه خزر به ویژه روسیه افزایش داد و می‌تواند یک پایانه صادراتی ملی برای تکیه تمام بخش خصوصی باشد.


صنعت شیلات، کمک به کاهش وابستگی به نفت
رئیس سازمان شیلات ایران در پایان، با بیان این که سرمایه اصلی کشور ما نیروی انسانی کارآزموده و متبحر است، اظهار داشت:
تحریم‌ها به هیچ عنوان نمی‌تواند در اراده بخش شیلات اثر کند.

از قضا در مواردی مثل شرایط تحریم نفت که ما مجبوریم اتکای کشور را به نفت کمتر کنیم، این نوع فعالیت‌ها که کاملاً بومی و با نیروی انسانی و ایرانی انجام می‌شود و می‌تواند ظرفیت‌های کشور را به خوبی شکوفا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399، کد خبر: 181243، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین