پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
مجری طرح توسعه گلخانه‌ها ضمن اشاره به بهره برداری از ۴۰۰ هکتار گلخانه در فصل بهار از توسعه و بهره‌برداری از ۴۶۰۰ هکتار گلخانه در سال جهش تولید خبر داد.

شعار سال: حبیب رادفر با اشاره به بهره‌برداری از ۲۵۰۰ هکتاری گلخانه‌ها در سال جاری گفت: در فصل بهار امسال ۴۰۰ هکتار گلخانه به بهره برداری می‌رسد.

در سال جهش تولید در مجموع توسعه و بهره‌برداری از گلخانه‌ها به ۴ هزار و ۶۰۰ هکتار خواهد رسید، که ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از این گلخانه در سال جاری توسعه می‌یابد اما نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

*** امید به پرداخت تلفیقی تسهیلات 

مجری طرح توسعه گلخانه‌ها با اشاره به اینکه، امید است امسال تسهیلات به‌صورت تلفیقی از منابع صندوق توسعه ملی، بانک‌ها و کمک یارانه‌ای دولت پرداخت شود، یادآور شد: البته تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ همچنان برقرار است.

*** نحوه پرداخت تسهیلات 

رادفر در خصوص نحوه پرداخت این تسهیلات، افزود: این تسهیلات از بند الف تبصره ۱۸ با نرخ سود بانکی ۷ درصد برای مناطق غیر برخوردار و با نرخ سود بانکی ۹ درصد برای مناطق برخوردار به متقاضیان پرداخت می‌شود.

*** ایجاد ۲ هزارو۵۳۰ هکتار فضای گلخانه ای در کشور

 پیشتر نیز معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌‌های انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد سه هزارو۶۶۳ هکتار فضای گلخانه ای در کشور پیش بینی شده بود که در سال گذشته ۲ هزارو ۵۳۰ هکتار آن محقق شده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 21 خرداد    99، کد خبر:    181545، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین