پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
متاسفانه رویه‌های نامناسب و بعضا شائبه برانگیز در بعضی مناسبات و پست‌ها در لوای رعایت آداب اجتماعی و عرف حرفه‌ای، آنقدر زیاد شده که مخالفت و برخورد با ان‌ها ممکن است، فرد نقد کننده را زیر سوال ببرد. بعنوان مثال، ارسال نامه تشکر آمیز ۲۲۵ نماینده مجلس برای تشکر از آقای رئیسی.

شعار سال: تا جایی که آقای رئیسی را می‌شناختیم و می‌شناسیم، ایشان فردی بی تکلف، رک و منطقی هستند. برای انجام دادن وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود هم نیازی به تائید و تکذیب هیچ فرد و جناح و دسته‌ای نداشته و ندارند.
نمایندگان مجلس بر اساس کدام تکلیف حرفه‌ای یا ضرورت دینی و مذهبی یا ملی، اقدام به اینکار نموده و با چه منطقی برای فردی خود ساخته، چون آیت الله رئیسی، اقدام به ارسال نامه تشکرآمیز نمودند؟
دوره گردان جمع آوری این امضا‌ها چه فرد یا افرادی بوده و چه نیت یا نیاتی را دنباله گیری می‌کردند؟
آیا حق داریم که به شائبه وجود اهداف پشت پرده برای نزدیک سازی چند فرد خاص و برای اهدافی معین، به آیت الله رئیسی فکر کنیم؟

آیا رئیسی به نامه تشکر 225 نماینده مجلس نیاز دارد؟
...

مجددا و با کمال صراحت عرض می‌شود که آیت الله رئیسی را با برخی از اقدامات نمایشی نمی‌توان مصادره نمود. لطفا حتی اگر بدون هیچ قصد و قرضی، اقدام به تهیه این نامه شده، بعنوان یک تجربه بدان نگریسته و تجدید نظر صورت پذیرد. وقت رئیس قوه و همچنین نمایندگان محترم بسیار ارزشمند بوده و باید صرف اصلاح امور در جامعه اسلامی شود.


خیلی سربسته و در عین حال روشن از مواردی صحبت کردیم که در صورت عدم حساسیت بدان‌ها، شاید در آینده بسترساز برخی از کجی‌ها شود.

اختصای پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین