پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
نماینده مردم تهران: سماندهی نظام حقوق و دستمزد حتماً باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد و راهکاری برای آن در نظر گرفته شود.
شعارسال: سیدنظام‌الدین موسوی با اشاره به ضرورت ساماندهی نظام حقوق و دستمزد در کشور، گفت: این مبحث حتماً باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد و راهکاری برای آن در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فعلی ما این است که نظام جامعی برای پرداخت‌ها نداریم و شاهد بخشی‌نگری در پرداخت حقوق و مزایا هستیم، افزود: نظام حقوق و دستمزد نیازمند یک بسته جامع و تصمیم‌گیری کلی است تا عدالت در همه بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در برخی از مشاغل از لحاظ حقوق و دستمزد احساس تبعیض می‌کنند و گله‌مند هستند که باید شاخص‌های روشنی در این زمینه وجود داشته باشد.

موسوی بیان کرد: مردم پیام‌های مختلفی به نمایندگان می‌دهند مبنی بر اینکه دستمزد‌های آنان عادلانه نیست و خواستار رعایت عدالت در این زمینه هستند که مجلس پیگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید نظام جامع حقوق و دستمزد را تدوین کنند، تصریح کرد: البته در حال حاضر نظام‌های پرداخت مجزایی در بخش‌های کارگری، خدمات کشوری و لشکری وجود دارد، اما لازم است که یک نظام‌نامه کلان حقوق و دستمزد تدوین شود و همه بخش‌ها را در نظر گیرد تا از این طریق تبعیض‌های درآمدی کاهش یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که نظام حقوق و دستمزد به صورت کلان و شفاف دیده شود و کار کارشناسی دقیق، همه جانبه و با حضور نمایندگان همه اقشار روی آن انجام گیرد، قطعاً احساس تبعیض درآمدی در بین بخش‌های مختلف مردم کاهش می‌یابد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1399، کد خبر: 4948499، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین