پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
پلیس در طرح سراسری که در روزهای آتی اجرا می کند با تولیدکنندگان, فروشندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه‌ای, توری و جلوباز برخورد خواهد کرد.
شعارسال:رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: در راستای مطالبه مردم از پلیس در روزهای آینده طرح سراسری برخورد با واحدهای صنفی تولید و عرضه کننده مانتوهای شیشه ای, جلوباز و توری به مرحله اجرا در خواهد آمد.
 
برخورد با عرضه‌کنندگان مانتو‌های جلو‌باز
 
 سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده مانتو های شیشه ای و جلو باز اظهار داشت: در طی هفته‌های گذشته به مغازه ها و واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری عرضه کننده لباس و پوشاک در خصوص عرضه این نوع البسه اطلاع رسانی شده و هشدارهای لازم داده شده است.
 
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در این راستا جلساتی نیز با بازرسان و رؤسای اتحادیه پوشاک و مسؤولان فرهنگی وزارت ارشاد برگزار کردیم.
 
وی اعلام کرد: طی این جلسات و اطلاع رسانی های که در هفته های گذشته به واحدهای صنفی اعلام شد پلیس در روزهای آینده طرحی سراسری را در تهران بزرگ به مرحله اجرا خواهد گذاشت.
 
سرهنگ مرادی اظهار داشت: پلیس در کنار سایر مأموریت‌های ذاتی خود با توجه به نگرانی و مطالبات مردم در این حوزه ورود خواهد کرد.
 
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اعلام کرد: پلیس در طرح سراسری که در روزهای آتی اجرا می کند با تولیدکنندگان, فروشندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه‌ای, توری و جلوباز برخورد خواهد کرد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبری تحلیلی  عصر ایران ،تاریخ انتشار: 4  تیر 1399،کدخبر:   734682،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
کاش همین اندازه با جدیت با اختلاس گران و غارتگران بیت المال هم برخورد میشد.مردم زیر بار فشارهای اقتصادی دارن له میشن.البته که حجاب و عفاف هم باید رعایت بشه اما بخدا دیگه اعصابی واسه هیچ کس نمونده که به این چیزا فکر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین