پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
شهرداری در مشهد در اقدامی باغچه‌ها و ریشه درختان بخشی از خیابان های این شهر را هم آسفالت کرد . سال 93 نیز در این شهر در جریان آسفات کردن یک خیابان مرد جوانی زنده به گور شده بود .

شعار سال:شهرداری در مشهد در اقدامی غچه‌ها و ریشه درختان بخشی از خیابان های این شهر را هم آسفالت کرد . سال 93 نیز در این شهر در جریان آسفات کردن یک خیابان مرد جوانی زنده به گور شده بود . 

آن زمان ،دانش آموزان مدرسه ای در منطقه طرق مشهد هنگام بازگشت از مدرسه متوجه سر مردی شدند که از حاشیه جاده بیرون زده بود. آنها با مشاهده این صحنه، هراسان به مدرسه بازگشته و موضوع را به مسؤول مدرسه اطلاع داده و مدیر مدرسه همراه یکی از دانش آموزان به محل کشف سر آمد و پس از اطمینان از صحت ادعای دانش آموزان، موضوع را به پلیس خبر داد.

مأموران سپس تحقیقات برای شناسایی هویت مرد جوان را آغاز کرده و در بررسی های خود توانستند خانواده او را شناسایی کنند که آنها مدعی شدند، پسرشان بعضی شبها بیرون از خانه می خوابید و شب حادثه هم هر چه منتظرش ماندیم به خانه نیامد و با طولانی شدن غیبت او، تصمیم گرفتیم شکایتی را مطرح کنیم که از طریق پلیس متوجه مرگ او شدیم.

بررسی ها نشان داد، شب حادثه مرد جوان در میان شیاری خوابیده بود که در آن منطقه عملیات عمرانی در حال انجام بود. شب خودروهای راهسازی اقدام به پر کردن شیار و جاده سازی در آنجا کرده بودند که مرد جوان هم زیر خروارها خاک گرفتار شده و جان خود را از دست داده بود.

بازپرس جنایی مشهد در این زمینه به جام جم گفت: خانواده مرد جوان شکایتی را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به این پرونده بودند که با توجه به قتل غیرعمد، روز شنبه پرونده به دادسرای دیگری ارسال شد تا سهل انگاری احتمالی در این حادثه بررسی شود.

قاضی حسینی تأکید کرد: پیمانکاران هنگام عملیات عمرانی باید نکات ایمنی را رعایت کنند و اگر در این پرونده به شیار توجه می شد، این مرد زیر خروارها خاک جان خود را از دست نمی داد. وی افزود: وقتی جسد را از زیر خاک خارج کردیم، هنوز گرم بود که این موضوع نشان می داد قربانی چند ساعت قبل جان خود را از دست داده بود.

آسفالت عجیب شهرداری در مشهد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت اقتصاد نیوز ، تاریخ انتشار: 4 تیر 1399 ، کدخبر:344924،www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین