پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار شورای شهر مشهد یکی از اولویت‌های سال ۹۸ را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این مناطق قلمداد کرد.وی با بیان اینکه مناطق پیرامونی شهر مشهد دارای 66 محله و 8 پهنه است، گفت: خوشبختانه تاکنون با شوراهای اجتماعی 34 محله نشست‌های مختلفی داشته‌ایم و بیش از 150 ساعت با نمایندگان، ساکنان و اعضای این شوراها گفت‌وگو داشته‌ایم.فیضی با بیان اینکه یکی از مشکلات مدیریت شهری برای ایجاد فضای سبز در مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار، تامین زمین است، افزود: به واسطه ارتباطی بین‌بخشی با دستگاه‌های خارج از حوزه اجرایی این زمین‌ها باید تامین شود تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز این مناطق باشیم.

شعار سال: رمضانعلی فیضی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای شهر مشهد در سال 98 پیگیری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این مناطق است.

وی با بیان اینکه مناطق پیرامونی شهر مشهد دارای 66 محله و 8 پهنه است، گفت: خوشبختانه تاکنون با شوراهای اجتماعی 34 محله نشست‌های مختلفی داشته‌ایم و بیش از 150 ساعت با نمایندگان، ساکنان و اعضای این شوراها گفت‌وگو داشته‌ایم.

فیضی خاطرنشان کرد: طی بازدیدها، نشست‌های مساجد و محله‌گردی‌های مختلف، اولویت‌ها احصاء شده‌اند که ساماندهی و رسیدگی به آنها را از طریق شهرداران مناطق پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد، ایجاد فضای سبز را به عنوان یکی از نیازهای این مناطق برشمرد و گفت: در برخی از محلات و نقاط هسته‌های عظیم مردمی با جمعیت‌های 100 هزار نفری سکونت دارند که فاقد هرگونه فضای سبز و بوستان هستند؛ این موضوع را در کمیسیون تخصصی و تلفیق پیگیری خواهیم کرد.

فیضی با بیان اینکه یکی از مشکلات مدیریت شهری برای ایجاد فضای سبز در مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار، تامین زمین است، افزود: به واسطه ارتباطی بین‌بخشی با دستگاه‌های خارج از حوزه اجرایی این زمین‌ها باید تامین شود تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز این مناطق باشیم.

وی ایجاد پل‌های عابر پیاده برای ارتقاء ایمنی شهروندان در معابر پرعرض همچون صدمتری، پروژه‌های ورزشی، آسفالت و مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها را دیگر اولویت‌هایی عنوان کرد که در سال 98 در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تسنیم تاریخ انتشار 5 اسفند 97، کد خبر: 1954442، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین