پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
پروژه طرق که قرارداد آن در دوره شورای چهارم مصوب شده بود، در این دوره به سمت پروژه سرمایه‌گذاری تغییر ماهیت یافت که پول 135 میلیارد تومانی پروانه از سرمایه‌گذار، اخذ شد.محمد هادی محمدی مقدم با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرداری، اظهار داشت: از ابتدای انعقاد پروژه‌های مشارکتی تا کنون، 5 هزار میلیارد تومان مشارکتی در حال اجرا داریم که میانگین سهم‌الشرکه شهرداری در این پروژه‌ها حدود 35 درصد است.وی افزود: از ابتدای شورای چهارم، به سمت واگذاری سهم‌الشرکه شهرداری در پروژه‌های مشارکتی حرکت شد که بخشی از این کار انجام شده و بخشی دیگر نیز نهایی شد که خوشبختانه این مهم در شورای پنجم مصوب و محقق گردید.

شعار سال: مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: هم اکنون 5 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی شهرداری مشهد در حال اجرا است.

محمد هادی محمدی مقدم با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرداری، اظهار داشت: از ابتدای انعقاد پروژه‌های مشارکتی تا کنون، 5 هزار میلیارد تومان مشارکتی در حال اجرا داریم که میانگین سهم‌الشرکه شهرداری در این پروژه‌ها حدود 35 درصد است.

وی افزود: از ابتدای شورای چهارم، به سمت واگذاری سهم‌الشرکه شهرداری در پروژه‌های مشارکتی حرکت شد که بخشی از این کار انجام شده و بخشی دیگر نیز نهایی شد که خوشبختانه این مهم در شورای پنجم مصوب و محقق گردید.

محمدی مقدم خاطرنشان ساخت: تنها سهم شهرداری در سه پروژه مشارکتی باقی‌مانده و سایر پروژه‌های مشارکتی تعیین تکلیف شده‌ است.

وی تصریح کرد: چند پروژه خوب در شورای پنجم تصویب شده، قرارداد آن منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد که یکی از آنها، پروژه شاملو می‌باشد که با کلنگ‌زنی آن، عملیات احداث 2120 واحد مسکونی آغاز شد؛ همچنین پروژه 183 واحدی علویه که در حال احداث بوده و پروژه حافظ که در اطراف میدان حافظ یا همان گارراژدارها با حجم سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومان کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: پروژه طرق که قرارداد آن در دوره شورای چهارم مصوب شده بود، در این دوره به سمت پروژه سرمایه‌گذاری تغییر ماهیت یافت که پول 135 میلیارد تومانی پروانه از سرمایه‌گذار، اخذ شد.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد تصفیه خانه و پارک طرق به صورت BOT اجرایی شود. تفاهم کلی آن نیز تقریبا قطعی شده است. تصفیه خانه این پروژه اعتبار اسمی 35 میلیارد تومانی و اعتبار فعلی حدود 70 میلیارد تومانی دارد. همچنین تفاهم شد سرمایه‌گذار 220 میلیارد تومان در پارک طرق هزینه نماید.

محمدی مقدم گفت: لایحه 212 میلیارد تومانی پارک خورشید نیز آماده ارسال به شورای شهر است تا مراحل تصویب خود را در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی طی کند.

وی افزود: در گام بعدی، قرارداد پروژه توسعه باغ‌گیاهشناسی به مبلغ 85 میلیارد تومان نیز منعقد شده است که در حال آماده‌سازی لایحه برای ارسال به شورای شهر هستیم. همچنین محور کوشش نیز به مبلغ 18 میلیارد تومان به صورت تهاتری 80 درصد عقد قرارداد شده است. فروش پروژه مسکونی معلم 83 نیز در دستور کار قرار دارد که با اخذ مصوبه کمیسیون ماده 5 به مبلغ 180 میلیارد تومان انجام خواهد شد.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه پروژه توحید که چند سالی معطل مانده بود در حال توافق نهایی هستیم تا به سرمایه‌گذار واگذار شود، عنوان کرد: لایحه مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای ساختمان‌های گروه «د» نیز در شورای شهر تصویب شد که اتفاق خوب و مبارکی است که بعد از تایید فرمانداری، اجرایی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری شهرداری تهران تاریخ انتشار 29 دی 97، کدخبر: 6180985، www.news.mashhad.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
مشهد در این چند سال پروژه های بسیاری را استارت زده که خداروشکر اوضاع شهر بهتر هم شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین