پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
استاندار جدید خراسان‌رضوی با اشاره به بحث حاشیه‌نشینی شهر مشهد گفت: تجربه اجرای طرح نجات را در حاشیه‌شهر قبلا داشته‌ام و امیدوارم با همکاری شهرداری مشهد و شورا این الگو را در مشهد نیز پیاده‌سازی کنیم.

شعارسال: استاندار جدید خراسان‌رضوی با اشاره به بحث حاشیه‌نشینی شهر مشهد گفت: تجربه اجرای طرح نجات را در حاشیه‌شهر قبلا داشته‌ام و امیدوارم با همکاری شهرداری مشهد و شورا این الگو را در مشهد نیز پیاده‌سازی کنیم.

علیرضا رزم‌حسینی در مشهدمقدس اظهار داشت: مهمترین اولویت کاری بنده در استان خراسان رضوی، تلاش برای توسعه اقتصادی این استان است و البته در این زمینه باید همیاری تمامی نهادهای استان را با خود داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: توفیق خدمتگزاری به مردم شریف خراسان‌رضوی به بنده عطا شده ‌و امیدوارم از این فرصت بهره ببریم.

وی گفت: الگوهای موفقی در استان کرمان داشتیم که مورد تائید رئیس جمهور نیز بوده و تلاش می‌کنیم همان الگوها را در خراسان رضوی نیز دنبال کنیم؛ در این زمینه نیازمند همیاری بخش خصوصی و موسسات غیردولتی استان هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به بحث حاشیه‌نشینی شهر مشهد نیز گفت: تجربه اجرای طرح نجات را در حاشیه‌شهر قبلاً داشته‌ام و امیدوارم با همکاری شهرداری مشهد و شورا این الگو را در مشهد نیز پیاده‌سازی کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی هدف اصلی ما است که قطعاً این روند منجر به اشتغال می‌شود.

وی از زمان برگزاری مراسم معارفه خود اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این مورد را باید وزیر کشور تعیین کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر:1913695 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
حاشیه نشینی معضل بزرگیه امیدوارم هرچه سریعتر برای این موضوع اقداماتی صورت بگیره و مشکلات حل شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین