پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد، گفت: تجربه موفق بانک پارسیان در دوره گذشته به خصوص در حوزه رضایت رانندگان ازهمکاری خوب این بانک در تسهیل شرایط دریافت تسهیلات، باعث شد ادامه همکاری با این بانک را برای دوره های بعد درنظر داشته باشیم.

شعار سال: علوی مقدمدرحاشیه همایش روزملی حمل و نقل گفت: اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده درسال 95 اتفاق مثبتی بود که با همکاری وزارت راه ، سازمان تاکسیرانی، شهرداری، خودروسازها و برخی بانک ها صورت گرفت. از جمله بانک هایی که در اجرای این طرح همکاری بسیار خوبی داشت، بانک پارسیان بود که خوشبختانه این طرح هم در کاهش آلودگی هوا موثر بود و هم رضایت رانندگان را فراهم کرد.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد در ادامه افزود: در این طرح بانک ها با ارائه وام‌هایی با بهره‌های پایین در طرح نوسازی کمک بسیاری کردند و شهرداری مشهد هم در این طرح تعداد دو هزار خودرو از ایران خودرو تحویل گرفت که موفق شد تا حدی ناوگان تاکسیرانی نوسازی شود.

وی در مورد همکاری بانک پارسیان به عنوان یکی از نمونه های موفق در این طرح بیان کرد: تجربه موفق بانک پارسیان در دوره گذشته به خصوص درحوزه رضایت رانندگان از شرایط خوب این بانک در بخش تضامین باعث شد ادامه همکاری با این بانک را برای دوره های بعد درنظر داشته باشیم و به طور کلی هر بانکی که بتواند شرایط بهتری از لحاظ تضامین ارائه کند و برای رانندگان شرایط تسهیلات را تسیهل تر کنند موفق تر خواهد بود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 27 آذر 97، کد مطلب: 704602:www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین