پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از اجرایی شدن طرح تعیین و نصب کرایه ثابت تاکسی های بر روی تابلو خطوط بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد خبرداد.

شعار سال: احمد محبی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور شفاف سازی نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی در خطوط سطح شهر برای شهروندان، نرخ‌های ثابت بر اساس میانگین کرایه در ساعات مختلف شبانه روز محاسبه و بر روی تابلو‌های خطوط درج می‌شود.
وی افزود: این طرح باعث افزایش امنیت روانی و اطمینان شهروندان بابت کرایه پرداختی و کاهش اختلاف در کرایه پرداختی بین تاکسیران و مسافرین خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ضمن تاکید اینکه نرخ‌های ثبت شده بر روی تابلو‌ها بر اساس میانگین کرایه در ساعات مختلف روز محاسبه شده، خاطرنشان کرد: به جهت حمایت از تاکسیرانان خطوط ملاک محاسبه کرایه تاکسیمتر کلاس دو (تاکسی‌های سمند و پژو شهری) است.
محبی بیان کرد: با توجه به اینکه کرایه‌های ثابت بر اساس تاکسیمتر محاسبه شده امکان تغییر قیمت‌ها وجود نداشته و در صورت عدم وجود پول خرد می‌بایست شهروندان و تاکسیرانان به سمت استفاده از پرداخت الکترونیکی حرکت کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت شهرداری مشهد، تاریخ انتشار 19 مرداد    99، کد خبر:   202685، www.news.mashhad.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین