پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
با 4 شرکت وارد مذاکره شدیم تا خودروی هیبریدی وارد کنند و برای محدوده مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر مورد استفاده قرار گیرد.
شعارسال: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: وعده دولت در نوسازی تاکسی‌های مشهد همچنان محقق نشده است.

سیدمهدی علوی‌مقدم با بیان این مطلب در نشست مدیران حمل و نقلی استان در خصوص مشهد 2017 که در سالن اجتماعات سازمان تاکسیرانی واقع در ساختمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با وجود گذشت بیش از یک‌سال از قول رئیس جمهور در نوسازی 5000 دستگاه تاکسی، همچنان این وعده محقق نشده و برای این منظور نامه‌ای به استاندار خراسان رضوی ارسال شده است تا موضوع با معاون اول رئیس جمهور مطرح شود.

وی در ادامه افزود: در این نامه پیشنهاد شده بخشی از اعتبارات از محل سود تسهیلات 16 درصدی که دولت در اختیار مردم قرار خواهد داد، برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده مشهد اختصاص داده شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به بروز مشکلاتی برای ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و عدم همکاری بانک عامل با شرکت ایران‌خودرو، تصریح کرد: موضوع نوسازی تاکسی‌ها در کل کشور به دلیل بروز مشکلاتی برای ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کاملا متوقف شد.

علوی‌مقدم ادامه داد: با این وجود، با مساعدت شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار، فرصتی فراهم شد تا تعداد 1700 دستگاه تاکسی در سال گذشته نوسازی شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز تفاهم‌نامه‌ای با بانک عامل، شرکت ایران‌خودرو و ستاد مدیریت سوخت منعقد شد که از محل این تفاهم‌نامه 750 دستگاه تاکسی دیگر نیز نوسازی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه همچنان بخشی از ناوگان تاکسیرانی مشهد فرسوده است، اظهار کرد: دارندگان تاکسی‌های فرسوده نیز به امید نوسازی دستی به وسیله خود نمی‌کشند و این امر باعث برتر شدن موضوع فرسودگی خودروهایشان شده است.

علوی‌مقدم با اشاره به اقداماتی که پیرامون موضوع مشهد 2017 باید انجام شود، گفت: با 4 شرکت وارد مذاکره شدیم تا خودروی هیبریدی وارد کنند و برای محدوده مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین طرح تاکسی گردشگری نیز آماده شده که میتواند با اولویت مناطق گردشگری در اختیار هتلها قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بر زبان‌آموزی تاکسیرانان تاکید کرد و گفت: آموزش زبان عربی و آموزش‌هایی با هدف بهره‌وری و ارتقای فرهنگی به تاکسیرانان ارائه می‌شود تا بتوانند ارائه دهنده خدمات موثری به میهمانان این شهر باشند.

علوی‌مقدم در خصوص چالش‌های فراروی تاکسیرانی نیز گفت: تاکسی در کشور ما مالک محور است، این در حالی است که در کل دنیا تاکسی شرکت محور است و متناسب با نیاز مردم ارائه خدمت می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تاریخ انتشار: 17 آبان 1394، کدخبر: 83382، www.news.mashhad.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین