پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
فرماندار شهرستان سیریک گفت: همایش توسعه سواحل مکران در راستای طرح هم اندیشی مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان هرمزگان بویژه سواحل مکران در شهرستان سیریک برگزار شد.

شعارسال : سعید الله مبارکی ، فرماندار سیریک هدف از همایش توسعه سواحل مکران را تهیه طرح مدیریت یکپارچه سازی مناطق ساحلی استان هرمزگان دانست و گفت:این همایش بر پایه‌ی محورهای سه‌گانه‌ی اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در عرصه علم و فناوری و تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی و با در نظر گرفتن واقعیت های موجود در صحنه داخلی برای تحقق اهداف برنامه ششم و ارائه الگوهای برآمده از تفکر اسلامی سواحل مکران دانست.

وی اظهار کرد: سواحل شهرستان با دو دریای عمان و خلیج فارس راه دارد و سابقه توسعه یافتگی متفاوتی برخوردار است هنوز ظرفیت های خالی زیادی بویژه در محدوده مکران برای بارگذاری و استفاده دارا می باشد.

مبارکی بیان کرد: انزوای بخش جغرافیایی بخش شرقی استان به رغم اینکه بکر و دست نخورده است اما هنوز ظرفیت های خالی اجتماعی ، اقتصادی خالی باشد و هم از نظر پدافندی و هم از نظر ظرفیت های ارزش افزوده در منطقه ساحلی باشد که کارهای بسیاری هنوز اینجا برای فعالیت روی زمین برای احیا و شکوفایی مانده است.

فرماندار شهرستان سیریک تصریح کرد: برگزاری همایش طرح مدیریت یکپارچه سازی مناطق ساحلی فرصتی مناسبی است تا با تلاش و با سنجش توان هایمنطقه قابلیت های سرزمینی و ظرفیت های زیر ساختی فرصت هایی را برای ارزش افزوده و اقتصادی ایجاد نماید.

وی بیان داشت: بررسی های انجام شده در سواحل استان نشان داده که بهترین و با ظرفیت تری مناطق ساحلی برای ایجاد فرصت های مختلف اقتصادی ، گردشگری ، صنعتی ، اجتماعی و فرهنگی سواحل حوزه مکران بویژه شهرستان های سیریک و جاسک می باشند که امیدواریم با مدیریت عالی دولت این طرح باعث شکوفایی و رونق اشتغال و کسب و کار مردم و منطقه صورت گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت هرمز، تاریخ انتشار شنبه 16 آبان 1394 کد مطلب : 238499 : www.hormoz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین