پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با وجود اینکه توصیه به مبتلایان کرونا این است که خود را قرنطینه کنند اما در خوداظهاری هایی که توسط این افراد صورت گرفته است آنها اذعان دارند که به دلایلی مجبور شده اند قرنطینه را ترک کنند.
شعار سال: فرهاد ابول نژادیان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ترک قرنطینه توسط ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا اظهار کرد: مطابق آمار‌های به دست آمده از خود اظهاری مبتلایان به ویروس کرونا از ۴۰۰ مورد قرنطینه خانگی، ۹ درصد افراد به دلیل تأمین مایحتاج زندگی و اجبار صاحب کار مجبور به ترک قرنطینه شدند.
وی افزود: به همین دلیل در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد که کلانتری‌های محل موظف به نظارت بر افرادی است که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: متوسط سن فوتی‌های کرونا در خوزستان ۶۶ سال است و ۸۲ درصد فوت شدگان بیماری زمینه‌ای داشته‌اند.
ابول نژادیان عنوان کرد: ۴.۷ درصد مرگ‌های ناشی از کرونا در خوزستان در همان ساعت اول ابتلا بوده و ۴۷ درصد مرگ‌ها نیز در چهار روز اول اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه به ازای هر یک‌هزار نفر یک تخت بیمارستانی در خوزستان وجود دارد، گفت: این آمار نسبت به برخی استان‌ها کم است چرا که در آن استان‌ها به ازای هر هزار بیمار دو تا سه نخت بیمارستانی وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۵۸۰۷۹، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین