پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
انتشار تصویر اسامه بن لادن رهبر سابق گروه تروریستی القاعده در سکوهای تماشاگران یکی از بازی‌های فوتبال لیگ برتر انگلستان توجه رسانه‌ها را به خود معطوف کرد.
شعار سال: ویروس کرونا به شکل‌های متفاوتی بر مردم دنیا تاثیر گذاشته است. اما یکی از مهم‌ترین تاثیر‌های ویروس کرونا بر روی مسابقات ورزشی بوده است. ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مسابقات ورزشی در دنیا شد و مسابقانی هم که دوباره در حال برگزاری هستند، بدون تماشاگر انجام می‌شوند.

انتشار تصویر اسامه بن لادن رهبر سابق گروه تروریستی القاعده در سکو‌های تماشاگران یکی از بازی‌های فوتبال لیگ برتر انگلستان توجه رسانه‌ها را به خود معطوف کرد.

در پی آغاز مجدد بازی‌های فوتبال که بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر انجام می‌شود، باب شدن قرار دادن تصاویر هواداران بر روی صندلی تماشاگران باعث بروز این اشتباه بزرگ مسئولین ورزشگاه الاندرود شهر لیدز شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها، مسئولین قرار دادن عکس‌های تماشاگران، عکس اسامه بن لادن را هم بر روی یکی از صندلی‌های این ورزشگاه قرار دادند.

بر اساس بیانیه باشگاه لیدز هواداران این تیم در مقابل پرداخت ۲۵ پوند می‌توانند عکس خود را برای افزایش روحیه بازیکنان بر روی سکو‌ها قرار دهند.

هنوز مشخص نیست چه کسی به جای عکس خود، تصویر اسامه بن لادن را برای مسئولین باشگاه ارسال و آن‌ها نیز بی‌توجه آن را چاپ و بر روی سکو‌ها قرار داده‌اند.

یکی از افرادی که تصویرش در کنار بن لادن قرار گرفته است در صفحه توییتر خود نوشت: «لیدز متشکرم من هم اکنون در کنار بن لادن نشسته‌ام.»
 
ویروس کرونا اسامه بن ‌لادن را هم به ورزشگاه کشاند+ عکس

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۱۵۰۳۰، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین