پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
رئیس اسبق کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال گفت: میزان اثرات منفی ویروس کرونا که درباره آن صحبت می‌کنند صحت ندارد و ورزشکارانی که به این بیماری دچار شده‌اند در حال حاضر تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

شعار سال: احمد هاشمیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اگر بازیکنی کرونا بگیرد در صورت بهبود بازی و آینده زندگی حرفه‌ای او تحت تاثیر قرار می‌گیرد و آیا این موضوع به لحاظ علمی مستند است، گفت: متاسفانه برخی درباره ویروس کرونا و مشکلاتی که برای بدن بوجود می‌آورد هر صحبتی می‌کنند و شنیده‌ام برخی می‌گویند اگر بازیکن فوتبال دچار این بیماری شود دیگر نمی‌تواند مانند گذشته بازی کند. در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید گفت هر فردی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کند از روی عدم آگاهی و جهالت چنین حرف‌هایی می‌زند. چراکه بر اساس مباحث علمی و علوم طبیعی اطلاعاتی از یک بیماری ویروسی تا در عمل ثابت نشود، درست نیست و به هیچ عنوان نمی‌توان درباره میزان اثرات منفی آن صحبت کرد.
وی در ادامه افزود: این ویروس تنها ۵ ماه است در جهان شیوع پیدا کرده و بیشتر از این نیز اطلاعاتی درباره این ویروس وجود ندارد. اما آنچه درباره ویروس‌های تاج شکل، که پیش از این شیوع پیدا کردند، می‌توان گفت این است که میزان اثرات منفی که درباره آن صحبت می‌کنند صحت ندارد و ورزشکارانی که به این بیماری دچار شده‌اند در حال حاضر تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
رئیس اسبق کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال در رابطه با تصمیم موضوع ادامه رقابت‌های لیگ اظهار داشت: خوشبختانه شرایط به گونه‌ای است که کسب و کار‌های کم خطر می‌توانند در حال حاضر فعالیت‌های خود را انجام دهند. نظر شخصی خودم را می‌گویم، معتقدم این امکان وجود دارد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات تیم‌ها برگزار شود و مسابقات بدون تماشاگر در فصل جاری به پایان برسد. هواداران فراموش نکنند که اولویت مسئولان بهداشتی کشور سلامت مردم است و دوستان خوب من در وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا از اثرات مثبت ورزش و اثر اجتماعی فوتبال آگاه هستند و ما باید برای برگزاری مسابقات منتظر تصمیمات آن‌ها باشیم. به هرحال این ویروس تا پایان سال در کشور ما وجود دارد و اگر این لیگ لغو شود شاید لیگ فصل بعد هم را باید لغو کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کدخبر: 998107، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
بدترین موضوع در این قرنطینه ها تعطیلی فوتبال بود واقعا خیلی بد ادامه دار باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین