پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
علی توسطی با اشاره به تولید داخلی برخی از انواع الکترو پمپ ها گفت: على رغم تولید داخلى برخى از انواع الکترو پمپ ها در کشور به دلیل وابستگى تولید این کالا به واردات مواد اولیه و قطعات، نیاز به واردات پمپ آب مرتفع نگردیده است.
شعار سال:رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی مربوط تهران، محدوديت ها و ممنوعيت هاى ثبت سفارش را علت وضعیت کنونی پمپ های آب رسانی برشمرد و گفت: متاسفانه محدوديت ها و ممنوعيت هاى ثبت سفارش در سال گذشته، بازار عرضه انواع پمپ هاى آبرسانى را با اخلال مواجه كرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی مربوط تهران، محدودیت ها و ممنوعیت هاى ثبت سفارش را علت وضعیت کنونی پمپ های آب رسانی برشمرد و گفت: متاسفانه محدودیت ها و ممنوعیت هاى ثبت سفارش در سال گذشته، بازار عرضه انواع پمپ هاى آبرسانى را با اخلال و نابسامانی مواجه کرده است
 
علی توسطی، رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی مربوط با عنوان مطلب فوق بر اهمیت سیستم های آب رسانی  تاکید کرده و افزود: سیستم هاى آبرسانى شریان حیاتى منازل، مزارع، صنایع و “تولید ” است و اهمیت بسیارى در توسعه بخش هاى کشاورزى، صنعتى و افزایش رفاه عمومى شهروندان دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران با بیان اینکه همواره با شروع فصل گرما تقاضا براى انواع پمپ هاى آب افزایش می یابد بیان کرد: به دلیل نوع کاربری و موارد استفاده از پمپ های آب رسانی، همواره با شروع فصل گرما تقاضا براى انواع  این پمپ ها افزایش می یابد و در ادامه با رسیدن به نیمه دوم سال این تقاضا تقلیل مى یابد. متاسفانه امسال براى اولین بار است که عرضه و تقاضاى پمپ هاى آب از ابتداى فصل دچار نابسامانی و نوسانات شدیدى شده است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی مربوط با اشاره به تولید داخلی برخی از انواع الکترو پمپ ها گفت: على رغم تولید داخلى برخى از انواع الکترو پمپ ها در کشور به دلیل وابستگى تولید این کالا به واردات مواد اولیه و قطعات، نیاز به واردات پمپ آب مرتفع نگردیده است.
 
توسطی تصریح کرد: در صورت عدم توجه به ثبت سفارش قطعات مورد نیاز تولید این کالا در ماه هاى آینده مشکلات عدیده اى در تنظیم بازار و تولید محصولات کشاورزى پیشخواهد آمد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری اتاق اصناف تهران  ،تاریخ انتشار:  8  تیر 1399،کدخبر:  28754 ،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین