پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزایش تعداد و مساحت فروشگاه‌های بزرگ عرضه کالا در استان خبر داد.علی منتظری ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم در زمینه تسهیل تامین کالا توسط شهروندان و کاهش قیمت و افزایش تنوع کالای عرضه شده، ایجاد و توسعه فروشگاه‌های بزرگ در کشور است .

شعار سال: علی منتظری ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم در زمینه تسهیل تامین کالا توسط شهروندان و کاهش قیمت و افزایش تنوع کالای عرضه شده، ایجاد و توسعه فروشگاه‌های بزرگ در کشور است .

وی، توسعه فروشگاه‌های بزرگ در روند نظارت بر توزیع و عرضه کالا توسط نهادهای نظارتی را مناسبت‌تر و ساده‌تر عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر توسعه فروشگاه‌های بزرگ در گیلان به طور مطلوبی در حال پیگیری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تعداد فروشگاه‌های بزرگ از ۲۴ فروشگاه در سال ۹۲ به ۵۱ فروشگاه در سال ۹۵ افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: مساحت فروشگاه‌های بزرگ استان از شش هزار متر مربع در سال ۹۲ به ۱۹ هزار متر مربع در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

منتظری از توسعه و افزایش تعداد فروشگاه‌های بزرگ در گیلان خبر داد و بیان کرد: حمایت از تولیدات داخل استان و عرضه کالای تولید داخل کشور از اولویت‌های افزایش فروشگاه‌های بزرگ در گیلان است.

وی در ادامه به راه‌اندازی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه با محوریت گیلان اشاره کرد و گفت: توسعه بازرگانی و افزایش میزان صادرات به روسیه و کشورهای حوزه سی.آی.اس از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه صادرات غیر نفتی در کشور به‌ویژه استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به وجود مرزهای زمینی، دریایی، گمرکات فعال، پروژه‌های توسعه حمل و نقل و بنادر، منطقه آزاد و واحدهای تولیدی متعدد در استان، خاطرنشان کرد: گیلان از مستعدترین استان‌ها برای توسعه بازرگانی خارجی است.

منتظری به تلاش‌های موثر برای ایجاد رابطه مناسب و توسعه همکاری‌های دوجانبه با کشور روسیه اشاره کرد و یادآور شد: سفر هیأت‌های بازرگانی ایران و روسیه برای مبادلات بازرگانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های متعدد ایران در روسیه و کشورهای حوزه دریای خزر و سی.آی.اس به طور مستمر برگزار می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه می‌تواند منجر به جهش صادراتی به کشورهای حوزه دریای خزر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به احداث سرای تجاری ایرانیان در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع در شهر آستراخان روسیه اشاره کرد و گفت: خردادماه امسال مجوز فعالیت سرای تجاری مذکور از طرف سازمان توسعه تجارت ایران برای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان صادر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر، تاریخ انتشار 20 شهریور 95 ، کد مطلب: 210486:www.gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
مال ها و سیتی سنترها و پاساژها اگر راه بیفتند، تا اندازه ای این وضعیت نابسامان اجاره مغازه ها را سامان خواهند داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین