پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
آرش برهانی این روزها برای دیده شدن دست به هر کاری می زند حتی تحریف تاریخ!
شعار سال: آرش برهانی از آن دست فوتبالیست‌هایی است که در دوران بازیگریش خون به دل هواداران استقلال کرده و لقب "گل نزن" را صاحب شده، او غیر از یکی دو فصلی که در استقلال خوب بازی کرد و آقای گل هم شد، پس از آن متخصص خراب کردن موقعیت‌های گل صد در صد بود، او گاه آنقدر گل نمی‌زد که رقبا با استفاده‌های از ناکامی‌های او به قهرمانی می‌رسیدند.
همین بازیکن حرفه‌ای سابق و پیشکسوت بیکار امروز، برای اینکه در رسانه‌های زرد، کانال‌ها و فضای مجازی دیده شود حاضر است هرکاری کند، حتی قلب واقعیت و سانسور تاریخ! او در صفحه شخصی خودش با انتشار یک تاریخچه نصف و نیمه، مدعی شده قهرمانی‌های پرسپولیس زمانی بوده که مسعود سلطانی فر در ورزش سمت داشته، ولی نگفته که آیا در لیگ برتر پانزدهم (۹۴-۹۵) که فقط دو گل توانست برای استقلال به ثمر برساند و عملکرد ضعیف او باعث شد قهرمانی از دست استقلال برود، بازهم مسعود سلطانی فر وزیر بود؟ در لیگ چهاردهم که در ۲۴ بازی فقط دو گل زد و استقلال ششم شد چه؟ در لیگ سیزدهم که در ۲۱ بازی، فقط ۵ گل زد و استقلال در جایگاه پنجم ایستاد چه کسی مقصر بود؟ آرش برهانی ۹ سال در استقلال حضور داشت و این تیم فقط دوبار قهرمان لیگ برتر شد، مقصر آن هفت سالی که استقلال قهرمان نشد چه کسی بود؟ تقصر روز‌هایی که او گل نمی‌زد تا عادل فردوسی پور بگوید: "عجب گل نزنی است این آرش برهانی" گردن چه کسی است؟ در فصلی که استقلال خوزستان با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به استقلال قهرمان شد و آرش کل هنرش را با دو گل در طول یک فصل نشان داد و چندین موقعیت سه امتیازی را از دست داد، بازهم مسعود سلطانی فر نقش داشت؟
اگر ملاک آرش برهانی قهرمانی پرسپولیس است، در لیگ اول که در دقایق پایانی پرسپولیس قهرمان شد، مسبب نایب قهرمانی استقلال چه کسی بود؟ یا سال اول حضور آرش برهانی در استقلال که پرسپولیس قهرمان شد و آرش برهانی فقط هشت گل زد و استقلال در رتبه سیزدهم ایستاد مقصر چه کسی بود؟
افرادی مثل آرش برهانی همان‌هایی هستند که وقتی سپاهان و ذوب آهن قهرمان می‌شدند ناکامی‌های خود را پشت ادعای "فدراسیون اصفهانی" پنهان می‌کردند تا سر هوادار مظلوم کلاه و روی کم کاری‌های خود سرپوش بگذارند وگرنه کدام فوتبالیست حرفه‌ای که صداقت داشته باشد، در شرایط و روز‌های سخت هواداران، برای دیده شدن و حضور در رسانه‌ها و کانال ها، تاریخ را تحریف و احساسات هواداران را تحریک می‌کند؟ او این روز‌ها بیش از آنکه نقش یک فوتبالیست حرفه‌ای را بازی کند، نقش بوقچی و ادمین‌های کانال کذاب را بازی می‌کند تا شاید بیشتر دیده شود و روز‌های ناکامی و خون به دل هواداران کردن را به بوته فراموشی بسپارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۴۵۴۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین