پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
مدیر شیلات شهرستان قشم از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره شیلات شهرستان و دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم برای بالابردن توان علمی و عملیاتی جامعه شیلات خبر داد.
شعارسال :محمد پرورش‌ بیان كرد: حوزه شیلاتی یکی از ظرفیت ها و سرمایه های اصلی جزیره به حساب می آید و پیوند فعالین این حوزه با دانشگاه نقش چشمگیری در بالا بردن توان استانی و ملی شیلات خواهد داشت.

وی ادامه داد: استفاده از شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی شیلات و دانشگاه پیام نور به صورت مشترک، خدمات مشاوره ای و کارشناسی، راه اندازی و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی ، انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز طرفین و بررسی نیاز به فناوری های نوین و برنامه ریزی دستیابی به آنها از جمله مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

پرورش اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور دستیابی به اهداف چشم انداز برنامه ششم توسعه در تولید هزارتن ماهی دریایی که بخش بزرگی از آن در قشم انجام می شود، منعقد شده است.

* مانور اطفای حریق در بنادر صیادی قشم برگزار شد

مدیر شیلات شهرستان قشم همچنین از برگزاری مانور اطفای حریق در بنادر صیادی جزیره خبر داد و افزود: این مانور همزمان با هفته پدافند غیرعامل و در راستای افزایش ایمنی و توان مقابله با بحران در این بنادر برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای شناورهای موجود در سه بندر صیادی باسعیدو، صلخ و درگهان افزایش ضریب ایمنی و آگاهی صیادان ضروری است.

پرورش اظهار داشت: در این مانور علاوه بر ارزیابی توان و امکانات مقابله با خطر در مواقع بحران، آموزش هایی به صیادان ارائه شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت مهرنیوز، تاریخ انتشار یکشنبه 10 آبان 1394 ، کد مطلب : 2954915 : www.mehrnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین