پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
عدم پرداخت به موقع غرامت کشاورزان باعث نارضایتی کشاورزان شده است.
شعار سال: نائب رئیس نظام صنفی کشاورزی گیلان گفت: طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی مدام بین مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان در حال پاسکاری است و مرتب برگشت داده می‌شود.

محمد فیروزی گفت: در حال حاضر حدود شش سال از ارائه طرح استخدام و تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی سپری شده و کارشناسان بیمه کشاورزی با این موضوع همچنان درگیر هستند و از امنیت شغلی برخوردار نمی‌باشند.

وی با اشاره به عدم پرداخت به موقع غرامت کشاورزان بابت خسارت محصولات کشاورزی در اثر عوامل طبیعی و قهری گفت: این موضوع باعث نارضایتی کشاورزان شده و تبعات منفی زیادی ایجاد کرده است. مداخله کارشناسان تهران در خصوص تایید خسارت و مبالغ آن، منجر به بروز مشکلاتی شده و مرحله پرداخت غرامت محصول پرتقال سال گذشته را تا الان به تعویق انداخته است. بدین معنی که نظر یک کارشناس از تهران باعث این موضوع شده که همیشه نگاه آن‌ها از بالاست و متناسب با بودجه و جیب صندوق بیمه کشاورزی اقدام به عملیات سیاست انقباضی می‌کنند و این موضوع در خصوص تولید که ریسک آن بالاست، بخش کشاورزی را با چالش جدی مواجه کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی دهقان نیوز ، تاریخ انتشار: 26 تیر 1399 ، کدخبر: 54737 ، www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین