پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از پرداخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۹۰ درصد از پول گندم‌های تحویلی به مراکز خرید تسویه شده است.
شعار سال؛ روز جمعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «یزدان سیف» از خرید بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تن گندم تا امروز (۲۷ تیرماه) خبر داد و گفت: با وجود شرایط سخت نقدینگی، طی پنج مرحله مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه ارزش کل خرید تضمینی گندم به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده است، افزود: در مقایسه با ۲۷ تیرماه سال گذشته، خرید تضمینی رشد ۱۲ درصدی داشته و هم اکنون مراکز خرید در ۳۱ استان آماده تحویل گندم کشاورزان است.

وی ادامه داد: گندم کارانی که تا ۱۹ تیرماه گندم خود را به مراکز خرید تحویل داده و اطلاعاتشان در سامانه ثبت شده است، به طور کامل پول خود را دریافت کرده‌اند.

سیف با اشاره به پرداخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به گندم کاران گفت: با پرداخت یک هزار میلیارد تومان دیگر به کل پول واریزی، به خرید ۷.۷ میلیون تن سال قبل خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران همچنین از خرید ۲۷۵ هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش حدود یکهزار و ۱۵۵ میلیارد تومان خبر داد.
 
شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر ؛27 تیر ماه 1399 کد خبر؛83858708
 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Australia
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
دلالی در بخش کشاورزی معضل بزرگی است که نباید اجازه داد محصولی مثل گندم که درجه اهمیت بالایی در غذای کشور داره درگیر سودجویی دلالان شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین