پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
ضعف مطالبه گری ها باعث گردیده که شعار زدگی و وعده ، تبدیل به رویه ای متداول در مدیریت اداری کشور شود. دکتر خاوازی وزیر محترم جهاد کشاورزی در جلسه هم ‌‌اندیشی گندم ‌کاران و صنایع وابسته ، بیان داشته اند که اعمال نظر بخش خصوصی در سیاست‌ گذاری ‌ها و تصمیم‌ گیری ‌های بخش کشاورزی ضروری است. باید ایشان پرسید که چرا در خصوص مکانیزم های این کار صحبتی نمی کنید؟

شعار سال : وزیر جهاد کشاورزی در جلسه هم ‌‌اندیشی گندم ‌کاران و صنایع وابسته بیان داشته اند که اعمال نظر بخش خصوصی در سیاست‌ گذاری ‌ها و تصمیم‌ گیری ‌های بخش کشاورزی ضروری است. باید کمیته یا کارگروه مشترکی در معاونت امور زراعت تشکیل شود تا برای سیاست‌ گذاری ‌ها و تصمیم ‌گیری‌ ها از نظر و ایده فعالان بخش خصوصی استفاده کنیم.
ضمن استقبال از این پیشنهاد جناب وزیر، باید از ایشان پرسید که بر اساس کدام مکانیزم می خواهید این ایده متعالی را اجرایی نموده و عملیاتی کنید.آیا جناب وزیر فکر می کنند که با تشکیل کمیته و کارگروه ، می توان اقدام به عملیاتی سازی این مهم نمود؟
آقای وزیر که آشنایی کافی با مباحث ترویجی و نظام دانش و اطلاعات در بخش کشاورزی دارند ، آیا تشکیل چنین کمیته ها و کارگروه هایی را در سایر معاونت ها و سازمان ها و شرکت های تابعه وزارتخانه، می خواهند پیشنهاد بدهند؟
آقای وزیر عزیز ، آیا فکر می کنند که بهره گیری از نظرات بخش خصوصی در قالب انجام چند نشست عموما تعارفی با تشکل های تعاونی و صنفی و یا برگزاری چند جلسه با اتاق اصناف، اتاق تعاون و یا اتاق بازرگانی، قابل حل است؟
اگر جناب وزیر ، این گونه فکر کنند (که ان شاالله نمی کنند)، ضرورت دارد که هر چه زودتر به جهت حفظ و صیانت از منافع ملی و بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور، استعفا دهند.

استفاده از نظرات بخش خصوصی در سیاستگذاری های کلان بخش کشاورزی با کدام مکانیزم؟
مشفقانه عرض می گردد که ساختار سازمانی و عملکرد اداری وزارت جهادکشاورزی ، بشدت متاثر از بروکراسی غیرلازم و نگاه بالا به پائین و غیر مشارکتی است. با این فرهنگ سازمانی، چگونه قصد دارید که از نظرات بخش خصوصی در سیاستگذاری های کلان بخش کشاورزی، استفاده های لازم و بهره ور(واقعی و غیر نمایشی) بعمل آید.
منتظر توضیحات و جهت دهی های مدبرانه مقام عالی وزارت در این خصوص هستیم . پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، از ارایه نظر توسط کلیه کارشناسان، مدیران، سیاستگذاران و ......، فعال در بخش ، استقبال می کند. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین