پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوارم دولت بتواند آنچه را قول داده بود انجام دهد و روز به روز به وعده‌های خود را عملی کند.

شعار سال: با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروژه گازرسانی به بیست و چهار روستای شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

علی مرادخانی در مراسم افتتاح این پروژه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: نام دیلمان در فرهنگ و موسیقی کشور ما ساری و جاری است و دیلمان خاستگاه گوشه‌ای از موسیقی سنتی ایران است.

وی گفت: دولت تمامی تلاش خود را به کار برده تا کارهای خود را مبتنی بر آرای مردم ارائه بدهد و وزرای دولت نیز در تلاش هستند تا خواسته‌های مردم را عملی کنند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با برجام گفت: در برجام سعی شد تا کشور از بن‌بستی که کشورهای استبدادی برای آن به وجود آورده‌اند بیرون بیاید و با هوشیاری مردم و مقام معظم رهبری این امر محقق شد.

مرادخانی با بیان اینکه امکانات خوبی به‌صورت آهسته به دولت اضافه می‌شود، تصریح کرد: فروش نفت برای ما بسیار با اهمیت است اما سعی بر این است تا به سمت اقتصاد غیرنفتی برویم.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر با کوچکترین تلنگری از سوی مستکبران نابود شدند اما با توجه به محدودیت فروش نفت در سال‌های تحریم، کشور ما سرپا ماند و این دلیل اصرار بر اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران بسیار با ارزش است، گفت: گردهمایی‌های بسیار بزرگی در کشور ما در حال برگزاری است و این را مدیون مردم و انسجام داخلی هستیم.

مرادخانی با بیان اینکه پس از امنیت، نیاز به مسائل اجتماعی و فرهنگی به وجود می‌آید، افزود: کشور ما مذهبی است و نیازهای فرهنگی خودمان را با سنت درآمیخته‌ایم و می‌توانیم به‌وسیله هنر، مذهب خودمان را به جهانیان بشناسانیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های گازرسانی امروز در سطح استان گیلان گفت: گاز یک نعمت الهی است که امیدواریم با سبز شدن تمامی شهرستان‌ها همگان از این نعمت الهی برخوردار شوند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: امیدوارم دولت بتواند آنچه را قول داده بود انجام دهد و روز به روز به وعده‌های خود را عملی کند.

مرادخانی با اشاره به نقش سرمایه گذاری بخش خصوصی در اشتغالزایی تصریح کرد: باید مقدمات لازم را برای ورود بخش خصوصی به اقتصاد و کارآفرینی فراهم کرد.

وی در رابطه با انجام کارهای فرهنگی و هنری گفت: برگزاری جشنواره شکرانه برنج درسیاهکل کار بسیار خوبی بود و موجب افزایش روحیه مردم می‌شود و این جشنواره‌ها با ترویج کشاورزی موجب افزایش درآمد مبتنی بر معیشت مردم نیز می‌شود.

با این افتتاحیه، درصد بهره‌مندی شهرستان سیاهکل از گاز طبیعی که تا امروز 46.2 درصد بود به 61.6 درصد رسید. 105 کیلومتر شبکه‌گذاری با اعتبار 70 میلیارد ریال در این پروژه انجام شد و 1362 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

قبل از این افتتاحیه، مرادخانی از ساختمان نیمه کاره سینمای سیاهکل بازدید کرد و قول همکاری برای ساخت آن را داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 شهریور 95 ، کد مطلب: 1169735: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین