پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
باگذشت حدود ۹ سال از احداث سال ورزشی در روستای بادمگان علیا بخش پاتاوه شهرستان دنا، جوانان این روستا فقط از محوطه بیرون این سالن ورزش استفاده می‌کنند.
شعار سال: پس از درج خبری در این پایگاه خبری تحت عنوان "داغ ۹ساله سالن ورزشی نیمه کاره بر دل روستانشینان بادمگان دنا+تصاویر " و پیگیری این موضوع از روستانشینان و مسولان شهرستان دنا مشخص شد که باگذشت حدود ۹ سال از احداث سال ورزشی در روستای بادمگان علیا بخش پاتاوه شهرستان دنا، جوانان این روستا فقط از محوطه بیرون این سالن ورزش استفاده می‌کنند.

گفتنی است برخی از جوانان این روستا دارای مقام‌ها کشوری استانی در رشته‌های مختلف ورزش اند و رتبه‌های برتر را کسب کرده اند که مجبور هستند برای ادامه تمرینات خود به روستا‌های مجاور مراجعه کنند که خود باعث بروز خطرات و مشلات فراوان است.

نظری مدیر ورزش و جوانان شهرستان دنا در این خصوص گفت: برق رسانی به سالن ورزشی روستای بادمگان علیا در فروردین ماه ۹۷ به اتمام رسید و حتی در سامانه به مزایده عمومی گذاشته شد و حتی برنده نیز مشخص شد، امام به دلایلی اجازه بازگشایی و شروع بکار به برنده مزایده ندادند.

وی افزود: این سالن هیچ گونه مشکلی ندارد و آماده استفاده است، ولی اهالی روستا به دلیل گازکشی نبود این سالن از آن استفاده نمی‌کنند و ما پیگیر هستیم اعتبارات عمرانی در خصوص تعمیرات تخصیص داده شود و این مهم صورت پذیرد، با این وجود در سطح استان سالن‌های بدون گازکشی وجود دارد که در حال استفاده هستند.

نظری گفت: مشکل اصلی این سالن ورزشی شبکه برق بود که بیش از یک سال پیش برطرف شد و در حال حاضر فقط از لحاظ گازرسانی کمبود دارد که مشکی برای افتتاح آن ایجاد نمی‌کند.

روستای بادمگان علیا از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد در جنوب غربی کشور ایران واقع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۱۶۱۱۲۱، www. sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
واقعا ورزش یک مقوله ای است که مثل کتابخوانی باید از کودکی در افراد نهادینه شود و فواید آن به بچه ها آموزش داده شود البته این مسئله نیاز به فضاهای خاص خود دارد که مسئولان باید توجه داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین