پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۶ هزار نفر متقاضی بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش هستند.
شعارسال: سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان و افراد متقاضی چگونه است؟»، به «فارس»، اظهار داشت: برای بازنشستگی پیش از موعد هیچ برنامه ای نداریم. علت این موضوع این است که صندوق‌ بازنشستگی از حیث پرداخت حقوق و مزایای این افراد بشدت با مشکل مواجه است و وقتی دستگاهی پیش از موعد بازنشسته می‌کند، بار مالی آن به صندوق بازنشستگی منتقل می‌شود و آنها نمی‌توانند پرداخت داشته باشند.وی با اشاره به برنامه ای که جهت بازنشستگی برخی فرهنگیان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با صندوق بازنشستگی کشوری بتوانیم روی مدلی به تفاهم برسیم تا آن دسته از همکارانی که دارای بیماری‌های سخت جسمی هستند و امکان ادامه کار برای آنها نیست، بدون پرداخت سنوات ارفاقی بتوانند بازنشسته شوند. برآوردمان این است که حدود 6 هزار نفر متقاضی بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگفته از روزنامه ایران صفحه 7، تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 شهریور 1395، شماره: 6311.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین