پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
رسانه مکتوبات با ارایه توضیحات مدعی انحراف در خط لوله انتقال گاز 11 در دولت روحانی و حذف استان فارس و جانشینی استان کرمان شده است. این رسانه مدعی فروش زمین ، پروژه تراشی و افزایش 400 کیلومتری مسیر اخداث خط لوله شده است. منتظر توضیحات کلیه ذی نفعان بوده و توجه ویژه وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور را به بررسی این موضوع جلب می کنیم.
شعار سال: احداث خط یازدهم لوله گاز در سال ۹۰ به طول ۱۱۰۰ کیلومتر کلید خورد که قرار بود ۱۱۰ میایوم‌متر مکعب گاز را از عسلویه در مسیر استان‌های فارس-یزد- اصفهان نهایتا به سمنان برساند.

با روی کار آمدن دولت حسن‌روحانی مسیر لوله تغییر کرد و این بار از کرمان به جای فارس عبور کرد. به خاطر این تغییر مسیر ۴۰۰ کیلومتر به طول خط اضافه شد که یک هزینه اضافی دو میلیارد دلاری می‌تراشید.

برای این انحراف مسیر هیچ توجیه اقتصادی‌ای وجود ندارد. برخی میگویند این خط قرار است خوراک پتروشیمی‌هایی که بعدا در این استان قرار است احداث شوند را تامین کند و یا ارزش زمین‌هایی که افراد ذی نفوذ در این استان خریده اند را بالا ببرد!

سر دسته باند کرمانی‌ها در دولت روحانی چه کسی است؟
 
تعداد بازدید : 12


پایگاه خبری تحلیلی شعار سال برگرفته از فضای مجازی
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
وای از این مملکت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین