پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۹۰۴۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزارت علوم اصرار به برگزاری کنکور سر زمان معین خود دارد که هیچ تغییری هم در آن صورت نگیرد.
شعار سال: احمدحسین فلاحی درباره دغدغه دواطلبان تمامی کنکور‌های سراسری مبنی بر این‌که گفته می‌شود آزمون‌های پیش رو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اما تجربه نشان داده است که این پروتکل‌ها دقیق رعایت نمی‌شود و اینکه آیا مجلس در صورت برگزاری روی نحوه اجرای این امر نظارت خواهد داشت، گفت: در بحث کنکور ما چندین جلسه برگزار کردیم و مباحثی هم صورت گرفت.  

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئله کنکور و پروتکل‌های بهداشتی که از آن صحبت می‌شود، به ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد.  

وی تاکید کرد: درخصوص جنبه نظارتی باید بگویم اگر جایی مشاهده کنیم که پروتکل‌ها رعایت نشده، قطعا تذکر لازم را خواهیم داد، اما تصمیم‌گیری در اختیار مجلس و کمیسیون با توجه به وضعیت بهداشتی کشور نیست و ستاد ملی است که باید تصمیم بگیرد.  

فلاحی گفت: اگر مشاهده کنیم قوانین رعایت نمی‌شود و جان بچه‌های مردم در خطر است ورود می‌کنیم و تذکر می‌دهیم، اما باز هم تاکید می‌کنم که تصمیم‌گیری در اختیار کمیسیون نیست.  

وی تاکید کرد: وزارت علوم بسیار اصرار دارد کنکور سر وقتش برگزار شود و هیچ تغییری هم در آن صورت نگیرد، اما در این مورد هم باز تصمیم با ستاد ملی مبارزه با کرونا است.  

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانیم در کار ستاد ملی دخالت کنیم و بگوییم زمان را جلو و عقب کند.  

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر:۹۴۵۳۹۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
دیگه کشوری که درش یک کار مستحب بدون در نظر گرفتن کرونا می خواد انجام شه وای به روز کنکور
داوطلب آزمون
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
با سلام. متاسفانه مسئولین میخواهند سلامتی داوطلبان کنکور دکتری و خانواده های آنها را قربانی اصرار و پافشاری بی مورد سازمان سنجش برای برگزاری در تاریخ مشخص شده کنند.با شرایط فعلی چه ارگان و نهادی سلامتی کامل داوطلبین را در ۴ ساعت زمان کنکور دکتری در ۹ مرداد تضمین می کند؟ لطفا از مسئولین و ستاد کرونا پیگیری کنید که عاقلانه و منطقی تصمیم گیری کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین