پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
چند وقتی است کشاورزان از کمبود کود‌های کشاورزی گلایه دارند، کود‌های فسفاته و پتاسه، که مواد اولیه شان وارداتی است.
  شعار سال:چند وقتی است کشاورزان از کمبود کود‌های کشاورزی گلایه دارند، کود‌های فسفاته و پتاسه، که مواد اولیه شان وارداتی است و حتی کود اوره که به طور کامل در داخل کشور تولید می‌شود این روز‌ها کمبودشان محسوس است.
 
تعداد بازدید : 14

تولید کنندگان می‌گویند: حذف ارز دولتی و جایگزینی ارز نیمایی، تهیه مواد اولیه را برای تولید کنندگان بسیار گران قیمت کرده است به همین دلیل هم حالا این کود نه در شرکت‌های خدمات حمایتی موجود است و نه در بازار آزاد یافت می‌شود.

سوی دیگر ماجرا، کود اوره است؛ کشاورزان می‌گویند با وجود تولید پتروشیمی های داخلی، در تأمین این کود هم مشکل دارند و نکته جالب اینجاست همین کود اوره که روی آن برچسب غیر قابل خرید و فروش در بازار آزاد زده شده است، در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود آن هم به هر میزان مورد نیاز.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری    صدا و سیما ،تاریخ انتشار:    5 مرداد 1399،کدخبر:   2775850،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین