پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: متاسفانه برای نه تنها پزشک بلکه برای همه کادر درمان اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و... عدالت توزیع نیروی انسانی نداریم، هرچند اکنون با قوانین داریم به عدالت نزدیک می‌شویم، اما هنوز بالاترین تعداد پزشک در تهران است.
شعار سال: علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: متاسفانه برای نه تنها پزشک بلکه برای همه کادر درمان اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و... عدالت توزیع نیروی انسانی نداریم، هرچند اکنون با قوانین داریم به عدالت نزدیک می‌شویم، اما هنوز بالاترین تعداد پزشک در تهران است.

وی ادامه داد: هرچند تا امروز از لحاظ تعداد پزشک کمبودی نبوده است، اما با شیوع کرونا و ادامه دار شدن این روند نگرانی‌ها بالا می‌رود و در آینده نزدیک با کمبود پزشک و پرستار و نیرو‌های متخصص مواجه خواهیم شد.

فتاحی با بیان اینکه اعمال غیراورژانسی تا حدی تعطیل شده بود و پزشکان برای درمان بیماری کووید ۱۹ هدایت شدند ادامه داد: پس از این نگرانی‌ها برای کمبود نیروی باید بگویم تربیت نیروی تخصصی به سرعت انجام نمی‌شود. حتی در گروه پرستاری هم هر شخصی نمی‌تواند در آی سی یو و سی سی یو کار کند. دو هفته پیش که جلسه‌هایی با وزارت بهداشت داشتیم، اعلام کردیم که در این شرایط باید به صورت اورژانسی حتی به تربیت کمک بهیار و بهیار بپردازیم و به رده‌های تخصصی بسنده نکنیم.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: حتی باید دوره‌های کوتاهی برای پزشکان عمومی بگذاریم که از این افراد در بخش‌های ویژه استفاده کنیم.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۸۶۵۳۶۲، www. snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
با این شرایط که این همه کرونا درگیرشون کرده و کسی هم ازشون تشکر نمیکنه باید این اتفاق بیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین