پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
اعضای هیئت دوچرخه سواری شهرستان سبزوار در پی مصوبه شورای فرهنگ عمومی در خصوص ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان در سبزوار از این هیئت استعفا کردند.
شعار سال: اعضای هیئت دوچرخه سواری سبزوار که پیش از این استعفای خود را تقدیم رئیس اداره ورزش و جوانان کرده بودند، صبح روز گذشته این استعفا از سوی مجید نصرالله زاده رئیس این اداره مورد پذیرش قرار گرفت.

در توضیح متن استعفانامه ای که در کانال اطلاع رسانی این هیئت منتشر شده، آمده است: با توجه به اتفاقات اخیر در بحث دوچرخه سواری بانوان شهرمان و در حمایت از جامعه دوچرخه سواری زنان سبزوار، کلیه اعضای این هیئت از سمت های خود کناره گیری نموده و ضمن قطع همکاری با اداره ورزش، استعفای خود را تقدیم این اداره نمودند.

هیئت دوچرخه سواری سبزوار در دو سال گذشته علاوه بر راه اندازی کمپین سه شنبه های بدون خودرو و آموزش دوچرخه سواری، مسابقات تایم تریل انفرادی را در سطح استان با موفقیت برگزار کرده بود و نتیجه اقداماتشان در افزایش رغبت مردم به استفاده از دوچرخه در سطح شهر، مشهود بود.

روزبهانه رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خبر استعفای اعضای هیات دوچرخه سواری سبزوار را تایید کرد و گفت: علت استعفا موضوع ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان در سبزوار بوده است.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از جزییات بیشتر موضوع، افزود: گزارش کتبی آن روز شنبه به هیات دوچرخه‌سواری استان می‌رسد.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: 13990510000498، www. farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین