پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
شهرداری‌ها امکانات خوب و مناطق گسترده‌ای در اختیار دارند که یکی از وظایف آن‌ها توسعه و آموزش ورزش شهروندی و همگانی است.

شعار سال: مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در خصوص اخذ قرارداد با شهرداری تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان ورزش شهرداری تهران امضا شد و مناطق ۲۲ گانه تهران را در بر می‌گیرد. تفاهم‌نامه بر اساس ورزش همگانی، آموزش شهروندی و تفریحات مردمی انجام شد. حدوداً ۱۵ روز پیش با هدف آموزش، مشارکت و بهره‌مندی از امکاناتی که طرفین دارند، یعنی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران و مجموعه بزرگ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در خدمت محسنی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، بودیم.

ناظمی ادامه داد: شهر‌های مختلف کشورمان، شهرداری‌های جداگانه‌ای دارند که همکاری و عقد قرارداد با آن‌ها برعهده هیات‌های استانی است. در همین راستا آن‌ها را تشویق خواهیم کرد تا این اتفاق در استان‌ها و شهر‌های دیگر نیز بیفتد، اما در حال حاضر این تفاهم‌نامه جهت همکاری در استان تهران افتاده است.

سرپرست فدراسیون اظهار داشت: شهرداری‌ها امکانات خوب و مناطق گسترده‌ای در اختیار دارند که یکی از وظایف آن‌ها توسعه و آموزش ورزش شهروندی و همگانی است. این اتفاق در تهران اساسی انجام خواهد شد، چون محسنی در این زمینه بسیار علاقه‌مند و پرتلاش است. در حال حاضر رویداد‌هایی نه به عنوان مسابقه حرفه‌ای، بلکه رقابت‌هایی در قالب ورزش همگانی و مشارکت شهروندی پیش‌رو خواهیم داشت.

 

شعار سال،‌ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، به تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۳۸۰۱۶، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین