پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۷۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هفته گذشته به پایان رسید و کارزار انتخابات با اتفاقات عجیب آغاز شده است.
شعار سال:فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در هفته های اخیر آبستن حوادث عجیب و غریبی شده که مرتبط به انتخابات پیش روی این فدراسیون ورزشی است. با پایان 4 سال ریاست محمود صیدانلو بر فدراسیون اتومبیلرانی، وزیر ورزش و جوانان  بهمن سال گذشته، مازیار ناظمی مسئول وقت روابط عمومی وزارت ورزش را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد. با گذشت 7 ماه از حضور ناظمی در این فدراسوین سرزانجام وزارت ورزش و جوانان مهلت نامنویسی کاندیداهای انتخابات این فدراسیون را اعلام نمود و طبق انتظارات ناظمی نیز برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرد تا در کنار 11 کاندیدای دیگر در ماراتن انتخابات حضور داشته باشد.
 
ناظمی در حالی کاندیداتوری خود برای حضور در انتخابات را اعلام کرد که با وجود گذشت مهلت قانونی دوره سرپرستی وی، سرپرست جدید برای این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی نشد. ضمن اینکه بر طبق آیین نامه انتخابات، سرپرستان فدراسیون های ورزشی برای کاندیداتوری در انتخابات از سمت خود کناره گیری کنند که البته در این زمینه نیز وزارت ورزش و جوانان با عدم معرفی سرپرست جدید اهمال کاری کرد. با این وجود قرار است به زودی سرپرست جدید این فدراسیون برای برگزاری انتخابات معرفی شود.
 
*صیدانلو بازنشسته هست یا نیست؟
 
محمود صیدانلو رئیس سابق فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از افرادی است برای دوره جدید انتخابات ثبت نام کرده. این درحالیست که پیش از این صحبتهای جدی درباره بازنشستگی صیدانلو به گوش می رسید. با این حال با ثبت نام دوباره او برای این انتخابات به نظر می رسد که رئیس قبلی سودای بازگشت به ریاست فدراسیون را دارد. این در حالیست که وزارت ورزش و جوانان در این زمینه هم شفاف سازی نکرده که اساسا ماجرای بازنشستگی صیدانلو درست بوده یا خیر و یا اینکه او با استفاده از تبصره و مدارک خاص توانسته دوباره مجوز حضور در انتخابات را به دست آورد.
 
*تماس عجیب از شمال به شرق!
 
دوره آموزشی مربیگری و داوری هیات موتور سواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی قرار بود این هفته در بیرجند برگزار شود که با تماس های اردشیر درویشی مدیر بخش اتومبیلرانی کانون جهانگردی و رئیس هیات استان البرز با محمود لاهرودی مدرس دوره و رییس بخش آموزش کانون  لغو شد!
 
این درحالی بود که طبق برنامه ریزی های فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری قرار بود بعد از سالها این دوره در این منطقه محروم کشور برگزار گردد.
 
در حالیکه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون هفته گذشته به پایان رسید، متاسفانه بداخلاقی هایی توسط برخی افراد ذی نفع با هدف حمایت از نامزدهای خاص خود شروع شده و در حال صدمه زدن به روند حرکت این رشته در کشور است. در این میان سکوت و بی اعتنایی وزارت ورزش و جوانان  نیز بسیار شبهه برانگیز است و ر قبال اتفاقات رخ داده تا به امروز هیچ واکنشی نداشته و همین به مسائل بیشتر دامن می زند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار:  22 شهریور  1398، کدخبر : 1646294،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین