پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
بالاخره فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی توانست زمینی را برای تاسیس ساختمان اداری خود تحویل بگیرد. این زمین که مساحت آن به هزار متر مربع می‌رسد در مجموعه ورزشی آزادی تهران واقع است.

شعارسال:  انتقال یک هزار متر زمین برای ساخت، ساختمان اداری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در مجموعه ورزشی آزادی تهران در امضای بین رییس فدراسیون و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قطعی شد.

به گزارش ایرنا،  بعد از ماه‌ها پیگیری و موافقت وزارت ورزش و جوانان، در نشستی بین «مازیار ناظمی» سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و «حسن کریمی»  مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذاری یک قطعه زمین هزار متری به نام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به صورت قطعی امضا و تحویل سرپرست فدراسیون شد.

بر این اساس این یک هزار متر زمین در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی جهت احداث ساختمان اداری، رفاهی و آموزشی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به این فدراسیون واگذار شده است و در روزهای آینده مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت و ساز این مجموعه با حضور مقامات ورزشی کشور آغاز خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی  به تاریخ  20 مرداد  ١٣٩٩، کد خبر:   83902227     www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین