پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۴۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
علی نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش مدعی بررسی پرونده مجوز موتور‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حراست وزارتخانه شده است. مسئله‌ای که بنظر می‌رسد به بحث‌هایی همانند قاچاق، تعزیرات، سازمان بازرسی و ... ربط داشته و باید سر از دادگاه مفاسد اقتصادی در بیاورد. ان شاالله که وزارت ورزش، قصد ماست مالی جریان را نداشته باشد.
شعارسال: مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره نمایشگاه تجهیزات ورزشی، اظهار داشت: هر سال این نمایشگاه را در این محل داریم. خوشبختانه امسال مشارکت در تولید کنندگان داخلی خیلی خوب بود. به دلیل بحران کرونا، وضعیت به گونه‌ای بود که خیلی تبلیغات نشد، اما تولیدکنندگان داخلی استقبال خیلی خوبی کردند. برگزاری نمایشگاه به حمایت از تولید داخلی کمک می‌کند.

وی درباره اینکه بیشتر مکمل‌ها و دستگاه‌های بدنسازی در نمایشگاه حضور دارند، همین گلایه خیلی‌ها را به دنبال داشته خاطرنشان کرد: حتما همینطور است. البته فراخوان عمومی داده می‌شود. همه رشته‌ها بدنسازی را دارند و اقبال خوبی هم می‌شود. اینجا هم نمادی از واقعیت است.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که برخی فدراسیون‌ها به دنبال وسایل خارجی هستند، تصریح کرد: قوانین روشنی هست. اگر جنسی مشابه داخلی داشته باشد، خرید خارجی ممنوع است. این موضوع به فدراسیون‌ها ابلاغ شده، اما اگر استانداردی لازم باشد که اجناس داخلی نداشته باشند، آن را باید فدراسیون بررسی کند؛ آن هم در رده ملی. به طور کلی توصیه حمایت از تولید داخلی است؛ به ویژه در این تحریم‌های ظالمانه.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه موتور‌های فدراسیون اتومبیلرانی پیش فروش شده و وضعیت آن‌ها نامعلوم است، گفت: گزارشی آمده و حراست وزارت ورزش بررسی می‌کند. اگر به جمع بندی رسیدیم، اعلام می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا تاریخ انتشار ۶ مهر ۹۹، کد خبر:۱۶۵۱۴۹۳، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
مملکت همه جاش شده دزدی متاسفانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
اخر ما تاييد صلاحيت هارو تو اين مملكت هنوز نميدونيم بايد به چه ارگان يا به چه كساني بسپريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین