پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
فدراسیون فوتبال نسبت به شرایط تیم جوانان توجه کافی ندارد و این تیم مدت زیادی است بدون سرمربی اداره می‌شود.
شعارسال: تیم جوانان فوتبال ایران از اسفند سال گذشته سرمربی ندارد. سیروس پورموسوی که موفق شده بود تیم جوانان را در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا صدرنشین گروهش کند و این تیم را به دور نهایی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی رسانده بود، تصمیم گرفت که دیگر در این تیم نماند و همکاری‌اش را با فدراسیون فوتبال لغو کرد. بسیاری علت این قطع همکاری را پرداخت نشدن دستمزد پورموسوی عنوان کردند؛ اما خود او در این رابطه پاسخی نداد تا این شائبه هم ایجاد شود که شرایط نامشخص فدراسیون فوتبال و عدم رسیدگی به تیم جوانان باعث جدایی او شده است.

در حال حاضر بیش از چهار ماه است که نفر اول کادر فنی تیم جوانان مشخص نشده است و در این میان گزینه‌های زیادی مانند علیرضا منصوریان، حمید استیلی، سهراب بختیاری‌زاده، پرویز مظلومی، امید نمازی و حتی امیرحسین پیروانی برای هدایت تیم جوانان معرفی شدند؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها به‌عنوان گزینه نهایی معرفی نشدند. شرایط به گونه‌ای پیش رفته که به خاطر بدقولی فدراسیون در پرداخت دستمزد‌ها و عملی نشدن وعده‌ها کمتر مربی کارنامه‌داری حاضر به همکاری با فدراسیون است.

پاسخ منفی مربیان زیادی باعث شده که فدراسیون فوتبال به سراغ پرویز مظلومی برود. مربی‌ای که خودش هم آخرین تیمی را که در آن کار کرده است، به یاد نمی‌آورد. آنچه در آن تردیدی وجود ندارد، بی‌توجهی به شرایط حساس تیم جوانان است. چند ماه دیگر مسابقات انتخابی جام جهانی جوانان در قالب جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و اعلام نشدن سرمربی تیم ایران مشکلات را افزایش داده است. هر فردی که بخواهد در کسوت سرمربی فعالیت کند، نیاز به زمان دارد تا تیمی منسجم را راهی مسابقاتی کند که بهترین تیم‌های قاره کهن در آن حضور دارند.

متأسفانه تیم‌های پایه ملی ایران همواره شرایط نامناسبی را داشته‌اند و مسئولان فدراسیون نتوانسته‌اند تصمیمات مناسبی را برای این تیم بگیرند. حتی زمانی که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود، نسبت به این موضوع گلایه‌مند بود. در حقیقت استفاده از اصلاح «بچه سرراهی» به خاطر کمبود توجه متولیان فوتبال به تیم‌های رده‌های سنی بی‌دلیل نیست و در هر دوره شاهد اتفاقاتی از این دست بوده‌ایم. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که بیش از ۶ ماه است که فدراسیون فوتبال بدون رئیس اداره می‌شود و این موضوع دردسر‌های تیم‌های ملی مختلف را افزایش داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۵۰۳۳۱۹، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
فوتبال اوضاع جالبی از نظر مربی نداره انگار همه تیم ها یه جورایی درگیر مربی هستند . این چه وضعیه.این همه فوتبالیست با تجربه داریم یعنی نمی تونن مربی باشند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین