پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۹۱۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
به دستور وزیر ورزش و جوانان تمامی اماکن ورزشی رو باز و سرپوشیده در اختیار وزارت علوم و سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
شعار سال : دویست وپنجاهمین جلسه شورای معاونین به ریاست دکتر سلطانی فر و با حضور تمامی معاونان برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان در این جلسه با تاکید بر تعامل بین دستگاهی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی وحفظ سلامت شرکت کنندگان در آزمون سراسری، دستور داد تمامی اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده کشور برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری در اختیار وزارت علوم و سازمان سنجش قرار گیرد.

در این نشست که شنبه‌های هرهفته در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، حاضران در نشست موضوعات مرتبط به این وزارتخانه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

در جلسه امروز، دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استانها، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت ومنابع، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، تندگویان معاون امور جوانان حضور داشتند.

شایان ذکر است در جلسه امروز حجتی مدیر کل توسعه ورزش روستایی و عشایری به ارائه گزارشی در خصوص احداث و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی پرداخت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا، تاریخ انتشار:۱۲ مرداد، ۱۳۹۹، کدخبر:dana.ir /۱۶۳۲۸۶۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین