پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۹۲۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
وزیر علوم بعد از حضور در نشست کمیسیون آموزش مجلس گفت: در این نشست تصمیمی درباره تأخیر در برگزاری آزمون کنکور گرفته نشد و قرار شد فردا در دفتر وزیر بهداشت با حضور من و رئیس کمیسیون آموزش و تعدادی از نمایندگان پیشنهادات لازم درباره کنکور جهت ارائه به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شود.
شعار سال: منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات پس از حضور در جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار داشت: ‌امروز با دعوت کمیسیون آموزش مجلس نشستی را در خدمت نمایندگان بودیم که بحث برگزاری آزمون سراسری و نگرانی‌هایی که در این حوزه وجود داشت در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: اظهارات نمایندگان در موضوعات مذکور جمع‌آوری شد.

وزیر علوم تصریح کرد: درباره اجرای آزمون تصمیمی درباره تأخیر در برگزاری آزمون گرفته نشد و قرار شد فردا نشستی در دفتر وزیر بهداشت با حضور وزرای علوم، بهداشت و رئیس کمیسیون آموزش و تعدادی از نمایندگان برگزار شود که در آن پیشنهاداتی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیر نهایی است و او مشخص می‌کند که آزمون کنکور برگزار شود یا نظری درباره تعویق آن داشته باشد.
 
بیش از 50 هزار نفر از داوطلبان کنکور سراسری، ارشد و دکتری با ایجاد کمپینی با عنوان «لزوم طرح دو فوریتی مجلس برای تعویق کنکور» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1399، کد خبر: 13990512000958،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین