پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به اظهارات پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره تصرف غیرقانونی ملک «مرکز مطالعات و تحقیق زنان» واکنش نشان داد.

شعارسال: معصومه ابتکار روز یکشنبه در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، خطاب به پرویز فتاح که در برنامه تلویزیونی مدعی شده بود «مرکز مطالعات و تحقیق زنان دست خانم ابتکار و مولاوردی بوده است و بابت تخلیه ساختمان آنها ۵ میلیارد تومان میگیرند که این کار خلاف قانون است» نوشت: آقای #فتاح خیلی ها شما را به دیانت میشناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یا نفع شخصی بوده است. وی در بخشی دیگر از این توئیت افزود: ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد. معاون رئیس جمهوری در توئیتی دیگر با تاکید بر اینکه امام راحل در سال ۶۷ و مقام معظم رهبری در سالهای بعد دو نوبت تایید کردند که ساختمان در اختیار موسسه مطالعات زنان قرار گیرد، نوشت: یکی از اشتباهات آقای #فتاح همین که ۵ میلیارد برای ساختمان موسسه مطالعات زنان رفته، نه بحساب کسی. موسسه هم دفتری را براساس قیمت کارشناسی برای کار زنان خریداری کرده. من و خانم مولاوردی هیچکدام مسؤلیت اجرایی در موسسه نداشته و نداریم. برای تخریب و اتهام زنی با کلمات و ارقام بازی نکنید.

 برای تخریب و اتهام‌زنی با کلمات و ارقام بازی نکنید

شهیندخت مولاوردی معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز که نام وی از زبان فتاح شنیده شد، در واکنش به این ادعا، در توئیتی تصریح کرد: آقای فتاح شما را به سلامت نفس می شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته اید در روایتهایتان بیش از پیش دقیق تر و مسئولانه تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود گر حکم‌ شود که مست گیرند... منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید. وی در پیامی دیگر یادآور شد: این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچگونه نفع و ما به ازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲عضو) انتخاب شده ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد، به عبارتی امروز هست و فردا نیست!

 شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزلری جمهوری اسلامی  به تاریخ  ١٩ مرداد ١٣٩٩، کد خبر: 83901260    به تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین